!APUA!Kovalevy&käyttöjärj..?

Asennuslevyä ei mulla ole,joten taitaa tuo j.tiedostojen palautus jäädä.

Saanut jo suht nopeeksi koneen,saa vaan nähdä mitä tapahtuu kun laittaa virusohjelmat+netin kiinni.

Eipä ihmekkään että oli tukossa,temp (internet) tiedostoja viitisen gigaa,easycleaner löysi kymmeniä megoja ylimääräistä,ylimääräisä ohjelmia yms muutama giga..

Kummastuttaa vain että olen saanut tuon jo kaatumaan muutamia kertoja (ilman että ollut mitään kuormittavia ohjelmia päällä),kun taas täysin ylikuormitettua 98:a olen käyttänyt taas pitkän ajan kaatuilematta.

Kone EI ole vielä verkossa.

Tässä on 256 muistia,kannattaako sen kaveriksi hankkia 256 vai 512?

No,XP saa olla tuollaisenaan,sittenkun tilttaa niin joko 2000 tai PRO tilalle..
 
Se 256 on minimivaatimus XP:lle. Se mieluiten käyttäisi sen kokonaan itse. Eli 512 kannattaa hommata vähintään jos saa järkevään hintaan toisen 256 palikan. Vielä jos vaihdat xp tyylin pois ja otat varjot ja feidaukset pois valikoista niin nopeutuu hieman.
 
Eli taidanpa hankkia tuolle JO koneessa olevalle 256:lle 512:n toveriksi.

Juu,kaikki turhat muotoilu-yms asetukset on jo pois käytöstä,mutta eilen asentaessani virusturvaa yms,katsoin huvin vuoksi montako prosessia käynnissä,44..

Onkos tämä normi määrä,vai onko koneella vieläkin ylimääräistä?

Joitain järjestelmätiedostoja (mielestäni ylimääräisiä..) en päässyt poistamaan,ja voi olla että muutama ohjelma jäi kummittelemaan.

Easycleaneri ei ainakaan löytänyt enään mitään,Lavasoftti oli tiltannut,ja Spybotilla löysin viimeiset rippeet..

Käynnistyksessä aukeaa 4 xp:n omaa (cleanerin mukaan)+virusturvan vajaa kymmenen prosessia.
 
No voi kiesus..

Menin Update-palveluun,yritin päästä lataamaan päivityksiä,tuli virhesanoma 0x8007041D,windoussin tietokannasta löytyi että olisi NOD32 virusohjelman bugiversio,mutta tuollaista ohjelmaa ei edes koneella ole!

Tein myös kaiken mitä "vikapalvelu" ehdotti (tai edes liippasi läheltä),mutta vika ei poistu..
 
Noniin,millä saan TÄYDELLISESTI formatoitua tuon koneen XP:n jäljiltä?

XP Pro (SP2:lla) tulossa tilalle,jos se nyt sitten toimisi paremmin..
 
Takaisin
Ylös Bottom