ASX sumuvalot/päiväajovalot

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vaihoin ASX:n sumarit/päiväajovalot Osramin Ledfogeihin. Kuva ei tee oikeutta. Oikeasti on todella kirkkaat mutta ei häikäisevät. Sumarien valokuvio on terävä.
a2833ceb5dcfc1874d3489fe563cb739.jpg
 
Basbarduu sanoi
Vaihoin ASX:n sumarit/päiväajovalot Osramin Ledfogeihin. Kuva ei tee oikeutta. Oikeasti on todella kirkkaat mutta ei häikäisevät. Sumarien valokuvio on terävä.
a2833ceb5dcfc1874d3489fe563cb739.jpg
Aika oleellinen muutos, samoin ku parkkien vaihto ledeihin. Mahtuiko muuten noi Osramit ihan heittämällä? Mä jouduin kairaamaan koloa hetken ennenku polttimot sopi reikiinsä ;D

Ilmoittele miten se kuskinpuolen parkki, jos ne vaihdat, ni rupeaa elämään. Mulla se pätkii vähän väliä. Eikä merkitystä minkämerkkisen tuikun sinne lykkää
 
Jani T sanoi
Aika oleellinen muutos, samoin ku parkkien vaihto ledeihin. Mahtuiko muuten noi Osramit ihan heittämällä? Mä jouduin kairaamaan koloa hetken ennenku polttimot sopi reikiinsä ;D

Ilmoittele miten se kuskinpuolen parkki, jos ne vaihdat, ni rupeaa elämään. Mulla se pätkii vähän väliä. Eikä merkitystä minkämerkkisen tuikun sinne lykkää
Tänään meinasin vaihtaa parkit ja rekkarikilven polttimot ledeihin ku emäntä tulee tolla autolla kotiin. Kerron sit miten toimii. Osramit meni kiinnikkeiden puolesta suoraan kiinni.
66e8bb245c751ef20086809885997aae.jpg
 
Basbarduu sanoi
Vaihoin ASX:n sumarit/päiväajovalot Osramin Ledfogeihin. Kuva ei tee oikeutta. Oikeasti on todella kirkkaat mutta ei häikäisevät. Sumarien valokuvio on terävä.

On kyllä hyvännäköiset! :peukku Eikös kyseiset Osramit ole kaiken lisäksi ihan lailliset?!
 
Vs: ASX sumuvalot/päiväajovalot

Kiitos nahkuri. On lailliset.
 
Vs: ASX sumuvalot/päiväajovalot

Ihan kivat, vaativatko nuo jonkun kaksoisjohdotuksen (oletan että noissa autoissa on joku tällainen jo olemassa, kun kerran on päiväajovalot sumarien kanssa yhdessä)? Voisi periaatteessa olla ihan näppärä säästämään xenoneita näin valoisaan aikaan ainakin.
 
Vs: ASX sumuvalot/päiväajovalot

Laza sanoi
Ihan kivat, vaativatko nuo jonkun kaksoisjohdotuksen (oletan että noissa autoissa on joku tällainen jo olemassa, kun kerran on päiväajovalot sumarien kanssa yhdessä)? Voisi periaatteessa olla ihan näppärä säästämään xenoneita näin valoisaan aikaan ainakin.

En tehnyt auton omiin johtoihin mitään muutoksia. Tossa sarjassa on valmiit johdot joihin laitoin päiväajovaloille sopivasti muokatut AE Industriesin kutistelaattaliittimet("abikot") jotta sain tökättyä ne alkuperäiseen liittimeen. Paljon teippiä ympärille jne. Sumarien kanssa piti yhdistää vain liittimet, niille kun oli jo valmiiksi oikeanlainen liitin. Tuo mun asentama sarja on tarkoitettu alunperin sellaisiin autoihin joissa ei ole alkuperäisiä päiväajovaloja ja siinä on siis herätejohto jos haluaa laittaa päiväajovalot syttymään vaikka parkkien kanssa samaan aikaan. Sille johdolle ei ollut tässä tapauksessa käyttöä.
 
Vs: ASX sumuvalot/päiväajovalot

itellä päiväajovalo ledit noiden kuvassa olevien kromisten väkästen tilalla :) Siis vm 2016, insport.
 
Takaisin
Ylös Bottom