Autoveroista...

Evoluutio5

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2009
Tämmösen bongasin ja melko tottahan toi on valitettavasti http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/04/32155
 
Vs: Autoveroista...

Juu, tuli itse luettua kanssa. Aikalailla faktaa kyllä, mukavaa että joku korkea-arvoisempi setä uskaltaa vihdoin sanoa ääneen.
 
Vs: Autoveroista...

Helppoa se on tuommosen exän huudella. Ois tehny jotakin asian eteen silloin kun oli ministerinä, mutta taisikin vaan oma etu olla kaikkein tärkein :seina
 
Vs: Autoveroista...

MakeM sanoi
Juu, tuli itse luettua kanssa. Aikalailla faktaa kyllä, mukavaa että joku korkea-arvoisempi setä uskaltaa vihdoin sanoa ääneen.
Jep samaa mieltä, hyvä että uskaltaa sanoa myös tollanen henkilö kyseisestä asiasta mutta totta myös tuokin että olis aukassu suunsa sillonkun oli itse ministerinä.
 
Vs: Autoveroista...

Jos hän olisi avannut suunsa ministerinä, siitä ei olisi hyötynyt yhtään mitään. kukaan. itse olis saanut kenkää ja koko keskustelu hävinnyt pikkuhiljaa.

ihan samalla lailla kuin nyt. vähän aikaa asia tuottaa keskustelua ja sit se unohdetaan.
 
Vs: Autoveroista...

simonsays sanoi
Jos hän olisi avannut suunsa ministerinä, siitä ei olisi hyötynyt yhtään mitään. kukaan. itse olis saanut kenkää ja koko keskustelu hävinnyt pikkuhiljaa.

ihan samalla lailla kuin nyt. vähän aikaa asia tuottaa keskustelua ja sit se unohdetaan.
No näinhän siinä olis varmasti käyny mutta miks suomen ei tarvii noudattaa tämmösessä asiassa EU:n määräystä kun sitten muuten suomi kulkee ihan kuin jossain talutushihnassa.
 
Takaisin
Ylös Bottom