BMC:tä 2.4 GDI:hin???

paapaa

New Member
Liittynyt
1 Tammikuu 2008
Sijainti
Kouvola
Moi,

BMC sivujen mukaan 2 ja 2.5 litraseen on air filteri ja 2.5:seen jopa CDA boxi.
Tietääkö kukaan, josko tuon CDA boxin saisi kuinka helpolla sopimaan 2.4 GDI:hin?

http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=203


Model HP Year Shape Code
2.0 I 133 98> Flat 209/04
2.5 I 161 98> Flat 209/04


Model Mouting Note Components List
2.5 V6 EA5 DETAILS All components
CDA85-150



t.Kai
 
Vs: BMC:tä 2.4 GDI:hin???

Eiköhän siihen alkup. suodatinboksin tilalle voi viritellä ihan minkä vaan vaparikartiohässäkän, mutta mahtaako siitä mitään iloa olla. Ostaa niilläkin euroilla bensaa, ja vaikka sit mieluummin 98E.
 
Vs: BMC:tä 2.4 GDI:hin???

kapsu sanoi
Eiköhän siihen alkup. suodatinboksin tilalle voi viritellä ihan minkä vaan vaparikartiohässäkän, mutta mahtaako siitä mitään iloa olla. Ostaa niilläkin euroilla bensaa, ja vaikka sit mieluummin 98E.

käytätkö itse 98:ia? onko siinä järkeä?
 
Vs: BMC:tä 2.4 GDI:hin???

no turbossa moottorissa 98e:llä voi saada 10 heppaa lisääkin(mitattua) mut kaiken järjen mukaan myös nykyaikaiseen vapariinkin saa joitain hevosia/vääntöä lisää(ei mitattua).
 
Vs: BMC:tä 2.4 GDI:hin???

paapaa sanoi
käytätkö itse 98:ia? onko siinä järkeä?
Käytän juu, ja ymmärtääkseni aika moni muukin GDI kuski. Kulutus pienenee sen verran että ei käy kalliiksi. Teholisäystä en käy kommentoimaan, mutta eihän se ainakaan huonommaksi mene.
 
Vs: BMC:tä 2.4 GDI:hin???

kapsu sanoi
Käytän juu, ja ymmärtääkseni aika moni muukin GDI kuski. Kulutus pienenee sen verran että ei käy kalliiksi. Teholisäystä en käy kommentoimaan, mutta eihän se ainakaan huonommaksi mene.

ok :) hyvä tietää, rupeanpa tankkaamaan 98:ia...eihän tuo ole juuri kalliimpaa kuin 95:n (onneksi)...ja
moottori tosiaan taitaa tykätä hyvää vaan :D

-Kai
 
Vs: BMC:tä 2.4 GDI:hin???

Ainaki itse huomaan ysikasin ja ysivitosen eron sillä tavoin, että 95:lla moottori käy jotenkin laiskasti ja käynnistyy huonommin ja kulutus 95:lla on paljon suurempi. 98 on yleensä bensa-asemilla muutaman sentin kalliimpaa, joten en koe sen tankkaamista kamalaksi ongelmaksi. :)

Ajan siis Mitsubishi Galant 2,4GDi, vm. 2000.
 
Takaisin
Ylös Bottom