Carisman bensavalo

Torst|

Carisma 1.6i 16valve
Liittynyt
5 Huhtikuu 2009
Sijainti
Haapajärvi
Miten sais tuohon -98vm carismaan vaihdettua bansavalon polttimon mittaristoon ku on luullakseni palanut kun viisari oli nollilla muttei silti syttynyt palamaan. ??? Pitäis saada se toimimaan ennen reissuun lähtöä... ;D
 
Vs: Carisman bensavalo

bensamittarin viisarin pitää mennä alle viimesen viivan ennen kun valo edes syttyy. ainakin näin mun carismassa on.
 
Vs: Carisman bensavalo

Pari kertaa oon ajellu jonkin aikaa niin, että mittarin viisari ollut punaisella, mutta varoitusvalo ei syttynyt. Jäljellä ollut ilmeisesti vielä noin 10 litraa menovettä.
 
Vs: Carisman bensavalo

niinhän se taitaa olla että kun bensavalo syttyy niin jäljellä pitäs olla noin 9L menovettä.
 
Vs: Carisman bensavalo

jabba sanoi
niinhän se taitaa olla että kun bensavalo syttyy niin jäljellä pitäs olla noin 9L menovettä.

Juuri näin ja mulla ainakin se viisari saa ollu jonku aikaa ihan tapissa ennen kuin bensavalo syttyy. :)
 
Vs: Carisman bensavalo

Syttyykö se bensavalo ennen käynnistystä teillä sillonku ne muutki valot siinä mittaristossa? Jotku puhu että sen pitäs syttyä vaan ei mulla ainakaan syty.. ???
 
Vs: Carisman bensavalo

Paljonko olette ajaneet tankillisella. Olen ajanut enimmillään muistaakseni 850km. Ja bensavalo paloi kyllä. Se viisari meni alle alimman viivan siinä asteikolla. Ensin pitää ajaa 250km, että viisari alkaa tippumaan asteikolla. Ei toi nyt ihan parhaalla mahdollisella tavalla ole toteutettu :p.
 
Vs: Carisman bensavalo

Taitaa olla ominaisuus :) Minulla auto ei kuluta polttoainetta lainkaan, ennen kuin täyteen tankkauksen jälkeen on ajettu 350km. Hmm.. Jos tässä välissä tankkaisi, syntyisikö ikiliikkuja? ;)
 
Vs: Carisman bensavalo

noin 800 kilsaa ajaa riippuen kaasujalan asennosta! mulla mittari heittelee ihan omia välillä mittari näyttää tyhjää niin vielä saattaa olla 15 litraa, valopalanut pari kilsaa!
 
Vs: Carisman bensavalo

Yli 900km oon ajellu tankillisella eikä ole bensavalo syttyny tosin ei oo ollu viisari kokonaan punaviivan alla.
 
Takaisin
Ylös Bottom