Carisman vaihdekeppi.

Torst|

Carisma 1.6i 16valve
Liittynyt
5 Huhtikuu 2009
Sijainti
Haapajärvi
Tosiaan pitäis saada carisman vaihdekeppiä lyhennettyä kun on niin törkeän näkönen ja korkea. :seina Ja pitäis se nuppikin ehkä vaihtaa että miten sen sais irti? :driver
 
Vs: Carisman vaihdekeppi.

Mulla on ainakin ihan kierteillä nuppi kiinni. Senky pyörittää niin aukeea. :peukku
 
Vs: Carisman vaihdekeppi.

No ei onnistu ku tuntuu että auto pyörähtää perseen alla ennemmin ku se nuppi siinä vaihdekepissä ;D
En sitte tiedä onko edellinen omistaja(vanha mies ;)) ottanu joskus irti sen ja laittanu jollaki kiukkusella liimalla kiinni :-X
 
Vs: Carisman vaihdekeppi.

Torst| sanoi
No ei onnistu ku tuntuu että auto pyörähtää perseen alla ennemmin ku se nuppi siinä vaihdekepissä ;D
En sitte tiedä onko edellinen omistaja(vanha mies ;)) ottanu joskus irti sen ja laittanu jollaki kiukkusella liimalla kiinni :-X

tai sitten irti yrittäjä on mallia tietokone nörtti ;D

ainakin mun kaikissa mitsuissa ollu kierteellä nuppi kii(paitsi automaateissa)
 
Vs: Carisman vaihdekeppi.

Tossahan taitaa olla se pakkilukko? Se vaatii vähän enempi voimaa saada irti, muistelen et uudemmassa ei ollu edes kierteitä ja sit se uus nuppu pitää olla semmonen että se sopii ton pakkilukon kanssa yhteen...
 
Vs: Carisman vaihdekeppi.

En kyllä tietokone nörtti oo ::)
Mutta ei se perhana taho irrota sitte millään... :seina Mutta pitää yrittää vielä.
 
Vs: Carisman vaihdekeppi.

Ei mulla ole pakki lukkoa. En sitten tiedä tosta 1.6 onko siinä. Mut jos ei ole niin uskallan sanoa että kierteet on ;D :nykii
 
Takaisin
Ylös Bottom