Elikkä ostin lopputalvesta 98vm coltin ja siintä asti vaivannut suuri polttoaineenkulutus.
Tekniikkana 4g92 sohc 66kw + 4-lovinen automaatti. 280tkm mittarissa
Maantiellä 80-100km/h ajossa keskikulutukseksi laskettu 15.6l/100km. Yritetty ajaa mahdollisimman rauhallisesti ja tasaisesti ja ilmastointi pois päältä.
Vaihdettuja osia kampiakselin ja nokan asentoanturit, ilmanputsari,tulpat (k20tt) ja polttoaineensuodatin. Maffi putsattu useampaan otteeseen.
Alla pyörii 205/40r17 joissa yhtä suuri vierintäkehä kuin 14" talvinastoissa.
Päästömittauksessa erittäin hyvät arvot ja lambda 1.02 arvolla. Pakoputki on vakio ja tiivis.
Vikakoodit yritetty lukea (1+4 nastat hyppylangalla) mutta ei väläytä edes check engine valoa. Virrat päälle laittaessakaan ei check engine valo syty vaikka ilmeisesti kuuluisi? Polttimo check enginessä ehjä.
Muuten loistoauto mutta suurehko kulutus vaivaa. Ikävää kun saa kokoajan olla tankkaamassa...
Tekniikkana 4g92 sohc 66kw + 4-lovinen automaatti. 280tkm mittarissa
Maantiellä 80-100km/h ajossa keskikulutukseksi laskettu 15.6l/100km. Yritetty ajaa mahdollisimman rauhallisesti ja tasaisesti ja ilmastointi pois päältä.
Vaihdettuja osia kampiakselin ja nokan asentoanturit, ilmanputsari,tulpat (k20tt) ja polttoaineensuodatin. Maffi putsattu useampaan otteeseen.
Alla pyörii 205/40r17 joissa yhtä suuri vierintäkehä kuin 14" talvinastoissa.
Päästömittauksessa erittäin hyvät arvot ja lambda 1.02 arvolla. Pakoputki on vakio ja tiivis.
Vikakoodit yritetty lukea (1+4 nastat hyppylangalla) mutta ei väläytä edes check engine valoa. Virrat päälle laittaessakaan ei check engine valo syty vaikka ilmeisesti kuuluisi? Polttimo check enginessä ehjä.
Muuten loistoauto mutta suurehko kulutus vaivaa. Ikävää kun saa kokoajan olla tankkaamassa...