Cruise temppuilee, ei anna nostaa 115km/h ylemmäs (GTO:ssa)

simppu

Dark beast....
Liittynyt
29 Kesäkuu 2008
Sijainti
Orivesi
Eli Cruise toimi aluksi aivan normaalisti ja sitten meni jotenkin sellaseen tilaan että ei pysty asettaan mittarin mukaan 115km/h korkeammalle, ei sillä että sen kovempaa tällei talven korvilla tarvis ajaakkaan ;) mutta tossa vielä kun oli kesä rajotukset niin motarilla v*tutti kun ei voin säätää siihen normaaliin 130km/h asentoon enään vaikka aluksi sen sai ihan vapaasti asettaa vaikka 150km/h, mutta ei enää..

Mikähän vois olla aiheuttaja? Ja mitenhän ton sitten sais taas ens kesän varalle kuntoon...? ;)
 
Vs: Cruise temppuilee, ei anna nostaa 115km/h ylemmäs (GTO:ssa)

GTO nimestä päätellen JDM malli. JDM- cruisethan ei asetu yli 110km/h nopeuksille. Näin on säädetty Japanin tieliikennelaissa.

Miksi on ollut epäkunnossa, en tiedä. Mut nyt näyttäis toimivan. :D
 
Vs: Cruise temppuilee, ei anna nostaa 115km/h ylemmäs (GTO:ssa)

Twilight sanoi
GTO nimestä päätellen JDM malli. JDM- cruisethan ei asetu yli 110km/h nopeuksille. Näin on säädetty Japanin tieliikennelaissa.
Jep JDM.. Kuinkas sitten ennen sain 130 asentoon tai sitten mulla on oikeesti dementia...

No milläs tollasen rajottimen vois si ohittaa..?
 
Vs: Cruise temppuilee, ei anna nostaa 115km/h ylemmäs (GTO:ssa)

uusi ECU olis suotavaa. :peukku
 
Vs: Cruise temppuilee, ei anna nostaa 115km/h ylemmäs (GTO:ssa)

Aiheeseen liittyen mistähän johtuu että mulla ei gto:ssa toimi cruise ollenkaa? mittaristoon syttyy kyllä cruisen valo mut muuten ei toimi.. :seina
 
Vs: Cruise temppuilee, ei anna nostaa 115km/h ylemmäs (GTO:ssa)

plodi sanoi
Aiheeseen liittyen mistähän johtuu että mulla ei gto:ssa toimi cruise ollenkaa? mittaristoon syttyy kyllä cruisen valo mut muuten ei toimi.. :seina

Palaako abs-varoitusvalo? Jos palaa, niin cruisekaan ei toimi. Jos ei pala, niin kato ettei ole ko. varoitusvaloa napattu pois. Melko yleinen korjaustapa abs ja srs vioissa muualla maailmassa...
 
Takaisin
Ylös Bottom