Korpikuono
New Member
- Liittynyt
- 18 Syyskuu 2015
Apuja kaivataan. Kansiremontin ja uuden polttoainetankin jälkeen suuttimet ei aukea, sulakkeet katottu ja nokka-akselin asentotunnistin avattu ja katottu piuhat paikoillaan.
Kiekkamittari nykii startatessa ja polttoainepumppu surisee, kipinää lyö ja bensa tulee suutintukkiin asti, hörähtää kun laittaa lääkeruiskulla tulpanreijästä bensaa. Molempiin suuttimen napoihin tulee +12v mutta ei ilmeisesti maadota, ainakaan en saanut pientä polttimoa vilkkumaan suuttimen johtojen nastoista.
Ajattelin että joku piuha olis ehkä unohtunut mutta oon pari päivää ihmetellyt konehuonetta enkä millään löydä irtonaisia piuhoja mitkä passais mihinkään. Auto 2.0 dohc 16v käyttöönotettu 27.3.1990.
Ecu ja ptu huollatettu 2016 eskulla, sytytysmoduuli uusittu 2016, suuttimet pesty ultraäänipesurilla kansiremontin yhteydessä.
Auton ollessa melkein kasassa laitoin myös akunkengät kiinni mutta enpä muistanut sillon työreissulle lähtiessä että takakontti auki ja siellä on se pikku valo, viikon päästä takasin tullessa voltteja 2,5 akussa, onko tämän takia joku paikka voinut ottaa kipeää?
Kiekkamittari nykii startatessa ja polttoainepumppu surisee, kipinää lyö ja bensa tulee suutintukkiin asti, hörähtää kun laittaa lääkeruiskulla tulpanreijästä bensaa. Molempiin suuttimen napoihin tulee +12v mutta ei ilmeisesti maadota, ainakaan en saanut pientä polttimoa vilkkumaan suuttimen johtojen nastoista.
Ajattelin että joku piuha olis ehkä unohtunut mutta oon pari päivää ihmetellyt konehuonetta enkä millään löydä irtonaisia piuhoja mitkä passais mihinkään. Auto 2.0 dohc 16v käyttöönotettu 27.3.1990.
Ecu ja ptu huollatettu 2016 eskulla, sytytysmoduuli uusittu 2016, suuttimet pesty ultraäänipesurilla kansiremontin yhteydessä.
Auton ollessa melkein kasassa laitoin myös akunkengät kiinni mutta enpä muistanut sillon työreissulle lähtiessä että takakontti auki ja siellä on se pikku valo, viikon päästä takasin tullessa voltteja 2,5 akussa, onko tämän takia joku paikka voinut ottaa kipeää?