Sama ongelma tuli takaisin.
Nykimistä siis matalilla kierroksilla ja kylmänä tyhjäkäynti 2.500rpm ja alkaa satunnaisesti humppaamaan kun vähän lämpenee. Etenkin jos kylmänä lähtee ajamaan ja pysähtyy valoihin niin humppaaminen alkaa ja jatkuu muutaman pumppauksen ajan jolloin kierrokset putoaa tyhjäkäynnille.
Ei vikakoodeja ja vikavaloa ole kertaakaan näkynyt.
Tyhjäkäynnin säädössä omituista että BISS ruuvi on melkein pohjassa että käy edes jotenkin järkeviä lukemia, muuten kierrokset kylmänä 3000rpm ja lämpösenä 1200rpm
Kokeiltua:
-Jako tarkistettu
-Kaasuläpän puhdistus + tiiviste
-Ennakon säätö ja tyhjäkäynnin säätö (ennakko oli 5.5 ja tyhjäkäynti säädetty 800)
-Imuvuodot katottu moneen kertaan
-ECU vaihdettu
-TK.moottori vaihdettu
-Bensapumppu vaihdettu
-Bensasuodatin vaihdettu
-Tulpat vaihdettu
-Tulpanjohdot vaihdettu
-Kokelitu ilman nakutunnistinta(ei eroa)
-Kokeiltu ilman MAFfia(huononi entisestään)
-Suuttimet vaihdettu
Huomioita senverran että tulpat on valkosena mutta kun polkaset paikallaan vähän korkeemmille kierroksille niin musta pilvi pölähtää taakse.
Alkaa ideat loppumaan tän kanssa. Voiko toi kaasuläppäkotelo viottua jotenkin muutenkin kun noi perus tk moottorit ja on off kytkimet?
EDIT: Ainiin ja puolilämpösenä joutuu hetken aikaa sahata käyntiin.
Nykimistä siis matalilla kierroksilla ja kylmänä tyhjäkäynti 2.500rpm ja alkaa satunnaisesti humppaamaan kun vähän lämpenee. Etenkin jos kylmänä lähtee ajamaan ja pysähtyy valoihin niin humppaaminen alkaa ja jatkuu muutaman pumppauksen ajan jolloin kierrokset putoaa tyhjäkäynnille.
Ei vikakoodeja ja vikavaloa ole kertaakaan näkynyt.
Tyhjäkäynnin säädössä omituista että BISS ruuvi on melkein pohjassa että käy edes jotenkin järkeviä lukemia, muuten kierrokset kylmänä 3000rpm ja lämpösenä 1200rpm
Kokeiltua:
-Jako tarkistettu
-Kaasuläpän puhdistus + tiiviste
-Ennakon säätö ja tyhjäkäynnin säätö (ennakko oli 5.5 ja tyhjäkäynti säädetty 800)
-Imuvuodot katottu moneen kertaan
-ECU vaihdettu
-TK.moottori vaihdettu
-Bensapumppu vaihdettu
-Bensasuodatin vaihdettu
-Tulpat vaihdettu
-Tulpanjohdot vaihdettu
-Kokelitu ilman nakutunnistinta(ei eroa)
-Kokeiltu ilman MAFfia(huononi entisestään)
-Suuttimet vaihdettu
Huomioita senverran että tulpat on valkosena mutta kun polkaset paikallaan vähän korkeemmille kierroksille niin musta pilvi pölähtää taakse.
Alkaa ideat loppumaan tän kanssa. Voiko toi kaasuläppäkotelo viottua jotenkin muutenkin kun noi perus tk moottorit ja on off kytkimet?
EDIT: Ainiin ja puolilämpösenä joutuu hetken aikaa sahata käyntiin.