Dynyyn output shafteja...

RapajuoppoPutkiMies

Galant Gti Dyn4 Ms´n´S V2.2 29q2 -ala Perkamo-
Liittynyt
29 Maaliskuu 2007
Sijainti
Jämsä
Vein viikolla dynyn "vetotapin" mallinnettavaksi, samalla tulis muutama ylimääräinenkin, kun kerran softa väännetään.
Ja firmahan oli Salmi Tuning

Kaverin dynystä löytyi ehjä akseli, josta tosin kulman poori jo hakkaantunu melkein puleenväliin, että kun noita urpo dynyjä rupee oleen, varmaan tulee jossainvaiheessa kysyntääkin...

Jos jotakuta kiinnostaa, niin ottakoon yhteyttä, hinta selvityksessä vielä.
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Eli vetoakselista varmaan puhutaan... jos joku hakee nimellä joskus niin tuskin vetotappi nimel hakee ;D
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Tiedä hänen oikeaa nimeään, kun työkoneel ole caps:ia ;D Onhan sekin tietty jonkinmoinen vetoakseli, vai voiman ulosotto, eli kyseessä vaihdelaatikosta kulmaan tuleva akseli. Itse käsitän vetoakselin, akselina jonka toinen pää on navassa kiinni ;D
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Eli puhut output shaftista :D
kuten näet..edes mulle ei auennut "vetotappi" nimitys ;D
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Laita hinta-arviota näkyville tänne sitten vaikka kun on tietoa.. Itsellä ei vielä tarvetta kun on ehjä paikallaan mutta jos hinta on sopiva niin voisi varastoon hommata.
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Juu minullakin vois olla kiinnostusta, jos hinta ei ole tähtitieteellinen.

ilo
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Soitin kyllä ja kiireitä tuntus pojilla olevan 8)

Kaveri tekee lentokoneteollisuuteen paljon koneistushommia ja tarkkuudetkin sitä luokkaa.
Pointtina onkin, että akselista tehdään ohjelma koneelle valmiiks, eli kys. akseleita tulee helposti useampi kerralla ja saatavuus näin ollen jälkeenkinpäinkin helpompi 8)

Karpiolalla työstetään edelleen manuaalikoneilla, eli pienet määrät eivät vaikuta hintaan. Jos saadaan useampi kapple kerralla lämpökäsittelyyn, hintakin varmaan toisenlainen :peukku
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Juu tiän kyl karpiolan laitteet ku pajalla on muutama kerta tullu käytyy...
eniten siel kestää se lämpökäsittely, kun tavara menee Jkylään/Muurameen käsittelyyn. Toki olen Tampereellaki käsittelyssä käyttäny
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Harri K sanoi
Juu tiän kyl karpiolan laitteet ku pajalla on muutama kerta tullu käytyy...
eniten siel kestää se lämpökäsittely, kun tavara menee Jkylään/Muurameen käsittelyyn. Toki olen Tampereellaki käsittelyssä käyttäny

Ja Karpiolan kohdalla jos missä pätee vanha sanonta: 'ei ole koiraa karvoihin katsominen' ;)

Todella pätevä paja/asiallinen työnjälki :peukku Voin suositella.

-A
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

Joo ei sillä, että olisi jotain pahaa sanottavaa / moitteen sanaa, pajakin sijaitsee parin km päässä isän kotitalosta, että on siellä tullu pyörittyä..

Tod.näk. sama uuni, jossa oma akseli(t) käy lämmittelemässä ;)
 
Vs: Dynyyn vetotappeja...

täällä myös kiinnostusta riippuen hinnasta...nimim. vielä ehjä...
 
Takaisin
Ylös Bottom