Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Mr mmc sanoiEroja on johtosarjassa, gti = suora sytkä gli 8valve = jakajalla, imm erilaiset, johtosarja erot kat version ja ilman kat, erot vuosi 90/6 alkuvuosi ja siitä eteenpäin mm erilaiset piolat/ptu /tk moottori yms yms.
Helpoin on kun etsii gti etuvedon tai dynyn ja siitä kone ja moottori -ecu johtosarja kaikkineen
dani sanoiToki johtosarjoissa on eroa mutta sillä ei sinänsä ole merkitystä jos tietää mihin pinniin ecussa kytketään mitäkin. Muut erot tekniikassa kyllä sitten vaikuttaakin enemmän onko ko. homma järkevää/kannattavaa tai edes mahdollista.
mikko412 sanoieipä näitä oikeen kannattavuuden nimissä varmaan kukaan enää ruuvaile,menee enempi harrastuksen piikkiin . eukku
Mr mmc sanoiKäy mutta seokset on ketuilla ja ota lamdan johto irti
T. Kiili sanoiMiten ne seokset ketuilleen menee?
Mitä itse tutkinu niin ainoa ero KAT vs nonKAT on se että seoksen hienosäätö hoidetaan ei kattivehkeissä CO potikalla jolla ns simuloidaan tietty tasajännite jotta ecu toimii kuin siinä ois lambda osakaasulla.
E384x4 sanoiKiitos nopeista vastauksista. Tarkoitus olisi laittaa 8v koneen tilalle Gti kone, jossa lambda ja nakutuksen tunnistus, ecuna tällä hetkellä E2T33377/MD128621.
Auto tosin vm:90 eli katit ym. vaditaan leimalle. Joten sopiiko tuo ecu vai millainen pitäs laittaa?
Lisäks tieten ecun pinnien kaaviot.. eli mikä nasta menee minnekin?