makezki
Mousenation!
- Liittynyt
- 27 Kesäkuu 2010
- Sijainti
- Hämeenlinna
Moro, kuinkas tollasen GDi gallun pitäis kiihtyä? Kun oma tuntuu jotenkin "tehottomalta" oikeestaan 3000-4000/rpm jälkeen kun motarillekkin lähtee vedättään. Että voiko vika olla EGR:ssä vaiko jossain muussa? Autoon on vaihdettu läppäkotelo ilmeisesti edellisen omistajan toimesta ja sen verran suolaisen hintanen remppa oli ollut kuittien mukaan etten omalle kohdalle ees uskalla pelätä kyseistä "vikaa" ;D
Koska luulis kaiken mahdollisen logiikan mukaan luulis että tollanen 150hv liikauttaisi 1400kg mötköä hieman paremmin kun kyseisellä tavalla (Hieman esimerkkejä: Vakio 2T moottorinen DX Carina pysyi perässä kun itellä oli kolmonen silmässä nilkka suorana ja carina perässä kakkos vaihteella moottoritien kiihdytyskaistalla..? Vakio Tdi passatti myös pysyy perässä "kontissa kiinni" kun molemmilla on kakkosvaihde silmässä ja kaasu pohjassa) 0-100km/h aikaa en oo kellottanu mitenkään mutta kun saan sen tehtyä nii ilmottelen lukemia vaikka tänne..
Ja tosiaan, tää on vaan lähinnä vain pohdintaa kyseisestä aiheesta ja ideoita otetaan avosylin vastaan! eukku
Koittakaahan saada selkoo epämääräisestä selityksestä!
Koska luulis kaiken mahdollisen logiikan mukaan luulis että tollanen 150hv liikauttaisi 1400kg mötköä hieman paremmin kun kyseisellä tavalla (Hieman esimerkkejä: Vakio 2T moottorinen DX Carina pysyi perässä kun itellä oli kolmonen silmässä nilkka suorana ja carina perässä kakkos vaihteella moottoritien kiihdytyskaistalla..? Vakio Tdi passatti myös pysyy perässä "kontissa kiinni" kun molemmilla on kakkosvaihde silmässä ja kaasu pohjassa) 0-100km/h aikaa en oo kellottanu mitenkään mutta kun saan sen tehtyä nii ilmottelen lukemia vaikka tänne..
Ja tosiaan, tää on vaan lähinnä vain pohdintaa kyseisestä aiheesta ja ideoita otetaan avosylin vastaan! eukku
Koittakaahan saada selkoo epämääräisestä selityksestä!