Mitsu kaiveltu talviunilta pihalle, tallissa istuessa vaihdettu tulpat ja tulpanjohdot syystä että syksyllä alkoi tyhjäkäynti katoomaan kun laitto vaihteelle (automaatti) ja lopulta katos kokonaan. Nyt käynti vaikutti ensin oikeen hyvältä ja tasaiselta, hetken tyhjäkäynnin ja tallista ulos ajamisen jälkeen käynti muuttu hieman epätasaseks ja pukkas P0300 koodin, eli ilmeisesti siellä sylinteristä riippumatta sytytys katkoilee? 3G jenkkifoorumia kun lukee niin monet vaihtanut virranjakajan, joku ruiskut ja osa ei oo päivitelly miten on ratkennut.
Löytyykö meiltä täältä muilta vastaavaa ongelmaa auton historiasta, ja millä ratkesi?
Otetaan kaikki apu vastaan ja ehdotukset myös siitä mistä tarvittaessa noita osia ostaisi, ei oikeen tunnu Suomesta tulppia ja tiivisteitä enempää löytyvän
Löytyykö meiltä täältä muilta vastaavaa ongelmaa auton historiasta, ja millä ratkesi?
Otetaan kaikki apu vastaan ja ehdotukset myös siitä mistä tarvittaessa noita osia ostaisi, ei oikeen tunnu Suomesta tulppia ja tiivisteitä enempää löytyvän