Edullinen evo 8 ?

Vs: Edullinen evo 8 ?

Hehee...Satuin näkenään ilmoituksen heti, kun se jätettiin...Ja arvatkaapas millä nykyään kurvailen. Kaverilla (myyjä) ei todellakaan ollut pikkurahan puutetta. Piti kuulemma päästä vain nopesti eroon. On tulossa kuulemma uusi EVO heti ,kun ilmestyy...

-Maxp
 
Vs: Edullinen evo 8 ?

maxp sanoi
Hehee...Satuin näkenään ilmoituksen heti, kun se jätettiin...Ja arvatkaapas millä nykyään kurvailen. Kaverilla (myyjä) ei todellakaan ollut pikkurahan puutetta. Piti kuulemma päästä vain nopesti eroon. On tulossa kuulemma uusi EVO heti ,kun ilmestyy...

-Maxp

Hyvä diili jos auto on ehjä ja ei ole mitään kolarihistoriaa tms. Mielenkiintoinen ajankohta myydä jos uutta evoa ajattelee, tovin kestää vielä ennen kuin Eurooppaan tulee. Suomesta puhumattakaan.
 
Vs: Edullinen evo 8 ?

Kattelin tota kanssa heti silloin, kun tuli myyntiin ja huomasin, että ei ehtinyt olemaan kauan myynnissä. Ihmettelin noita peruutustutkaa, istuinlämmittimiä ja nahkasisustaa. Maxp voisikin vähän valaista.?
 
Vs: Edullinen evo 8 ?

Teemu T. sanoi
Ihmettelin noita peruutustutkaa, istuinlämmittimiä ja nahkasisustaa. Maxp voisikin vähän valaista.?

Naureskelin itsekseni noita ihan samoja juttuja, mutta toivottavasti auto muuuten vastaa myyntipuheita ja -kuntoa ja Maxp on tyytyväinen hankintaansa. Onnea vaan hienon auton valinnasta ja paljon terveitä kilometrejä!
 
Vs: Edullinen evo 8 ?

Hommahan kutakuinkin meni näin...Eräänä maanantaina, työkaverini lueskeli ilmoituksia nettiautosta. Ja itse ohimennen mainitsin hänelle yhdestä jenkeistä uitetusta (taxfree) EVOsta minkä olin edellisenä iltana siellä nähnyt. Ja sitten kun aloimme selaamaan hakutuloksia huomasin tämän kys. EVOn. Aluksi luulin sitä myös taxfree autoksi, mutta tarkemmin ilmotusta selatessani huomasin kuvista autossa olevan suomikilvet. Tällöin ajattelin, että kyseessä on varmaankin vitsi, koska ilmoituksen muissakin tiedoissa oli virheitä...

Asia jäi kuitenkin vaivaamaan, koska olihan ilmoitukseen laitettu useita kuvia ja raapustettu myös jotain tekstiä. Hetken siinä pähkäiltyäni ajattelin, että eihän tuo mitään maksa soittaa. Joten soitin ilmoituksessa olevaan numeroon, josta vastattiinkin mutta tämä, joka puheluun vastasi ei osannut sanoa autosta muuta kuin, että "juu kyllä sellainen meillä on myynnissä" =D. Sen verran sain sovittua kys. henkilön kanssa, että menen autoa samana iltana katsomaan heti, kun vain hänelle sopii...Sitten pitikin vain alkaa miettimään, että mistähän saisin tuollaisen rahan järjestettyä tähän hätään =).

Sovittuun koeajo paikkaan saavuttuani tajusin, että tämä henkilö, kenen kanssa olin puhunut olikin vain joku "asiain hoitaja" ja itse auton haltija olikin toinen henkilö. Pikaisen koeajolenkin aikana autosta tuli muutama puhelu, jossa autoa kyseltiin ja joihin totesin kuskinpaikalta, että "juu sano vaan, että myyty on". Yhden tällaisen puhelun jälkeen tämä "asiain hoitaja" totesi, että "ompahan tullut paljon kyselyjä". "Olikohan tämä hinta nyt sitten halvempi kuin näissä yleensä on" =D. Johonka tämä auton haltija totesi, että "kyllä se hinta pitää laittaa sellaiseksi ettei tule turhaa harmia myymisestä". Itse vain totesin, että Jooo =P Eipä siinä sitten sen jälkeen muuta, kuin papereita vääntämään...

Autohan oli kuin uusi koska sitä oli käytetty Veholla huollossa 7500km välein ja lisäksi tällä kaverilla oli oma auton kiillottaja, joka kiilloitteli työkseen tämän harrasteautoja =P. Tämä heppu itse totesi, että nämä autot ovat olleet minulle sellainen harrastus...Autolla on tosin ajettu todella paljon 2,5 vuoden sisään. Mutta kilometrit ovat pääsääntöisesti tulleet työmatkasta (Hyvinkää-Hki) eli moottoritie ajosta. Tällä kaverilla ei pikkurahan puutetta ollut sillä tässä samassa tallissa missä mitsukin majaili, oli n.20 henkilöautoa, 3 isoa moottorivenettä ja MP:riä. Kaikki jonkunmoisia klassikoita esim.HF Integrale, AMG mersu, Porscheja jne jne...Lisäksi kaveri mainitsi, että hänellä on toisessa tallissa hänen kilpa-autonsa =)....Että sellasia....Kerrankin taisi onnistaa autokaupoissa =D

-Maxp
 
Vs: Edullinen evo 8 ?

onnea uudelle lelulle ;D ja mukavia :driver HETKIÄ ;D ;D ;D
 
Vs: Edullinen evo 8 ?

Melkee taon tääl päätäni seinää...
tän siitä saa ku on viikon reissussa ryyppäämäs ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom