ei oo taksikuskeilla helppoo

Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

;D ;D ;D :eek:
mikähän kylähullu toi oli?? tuli mieleen tampereen kaduilta muutama otos.. :p ;D
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

:) kyllähän nuihin taksin asiakkaisiin kaikenlaisia mahtuu. Itsekkin joskus aikaa takaperin taksia ajaneena jouduin soittamaan muutaman kerran poliisit kun asiakas meinasi heittäytyä hankalaksi eikä maksanut.
:peukku niille ketkä haluavat tuota ammattia harjoittaa. Itse kyllästyin vuodessa, rupesin etsimään säännöllistä päivätyötä ja korjailemaan parisuhdetta.
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

onkos sunkin asiakkaat raakkunu tuollain ja syyttäny ahdistelusta;) ;D
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

:eek:
Olipas ihana asiakas, ainakin ääntä lähti.
Miten tämä päättyi?
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

Ei v*ttu että noita paviaaneja riittää! "Minulla on oikeus jne." on kuultu niin monta kertaa, että karvat nousee pystyyn heti kun kuulee!

Nimimerkillä 8,5 vuotta pirssiä Stadissa, vaan ei enää :)
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

mahtaa kys henkilöä hävettää, varsinkin kun henkilöllisyyskin selviää parissa minuutissa noitten kommenttien ansiosta......

pe ja la öisen taksikuskin ja polisiin ammatin vois joskus varmasti yhdistää :p
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

ei jumankauta että repeis perse tuollaisen kanssa... :seina tulee ihan omat asiakkaat mieleen. Kun ei mene jokin jakeluun niin ei mene.

Mistä näitä oikein sikiää, onko niillä pesä jossain?!?
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

nostokurki sanoi
ei jumankauta että repeis perse tuollaisen kanssa... :seina tulee ihan omat asiakkaat mieleen.
:eek:fftopic
;D oi pitikö muistuttaa.. viikko enää lomaa ja takas noiden pariin :seina
osaakin olla vaikeita jotkut asiakkaat..ja idiootteja.. varsinkin tuon filmin kaltaiset tyypit ;D
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

ja tuo ämmä on vielä joku kansankynttilä(opettaja) .

no nepä onkin parempia ku mitkään duunarit ;) ei opettajan taksia tarvitse maksaa.eihän eihän :p
 
Vs: ei oo taksikuskeilla helppoo

eikö tartte maksaa?? no tarttee alkaa opettajaks lukeminen heti paikalla ;D
miten toi voikaan olla ilmielävä asiakkaideni "runko" :eek: kaikki valettu tollasen pohjalle.. ;D hyviä työviikkoja vaan minulle taas loman jälkee................. 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom