Eniten ajettu Mitsu

Molmis

New Member
Liittynyt
11 Syyskuu 2004
Dodii, idea aukesi ;D

olisikos poijjaat paha että kun miittejä järjestetään niin miittiin aina eniten ajetulla mitsulla tuleva.. saisi jonkinlaisen palkinnon jokaiselta osallistujalta?

niin se laittaisi porukkaa tulemaan vanhemmallakin kalustolla enemmän.. Kuitenkin diisselimallit olisi vertailukelpoisia, bensiinimalleihin, vain puolilla kilometreillään, kun kestävämpiä on :)

Käypiä kilkkeitä siis arvosta riippumatta lahjana, piristäisi ja jeesaisi varmasti jäseniä..

ns."apikosta öljyn suodattimeen"

Koska pääsääntöisestihän uusilla autoilla ajavilahn pelit o kunnossa ja niitä varaa laittaa..

mutta kommentoikaas.. 8)

Itse ajattelin ainakin jotain kilkettä kantaa, miitteihin eniten ajetun mitsun omistajalle, miitteihin joihin pääsen osallistumaan..

ei kuitenkaan mitään käytettyä p***aa vaan jotain kivaa piristävää, ja tartteekos liittyä välttämättä auton tekniikkaankaan..

edit:
tuossa oli puhetta ks juttu on jo.. on on, mutta vain ratapäivillä.. ja sielläkin klubi palkitsee..

kyseessä olisi nyt miitit = useammin..
ja jotain käytännöllistä ajattelin :) jota voisi kaikki laittaa.. ja arvo voisi olla vaikka 0,2e-5e tai joku kimppa hankinta, joku hankkii ja muut osallistuu, ja sitten kuitenkin niin ettei siitä julkisesti puhuttaisi, olisi sitten niinkuin yllätys palkinnon saajalle eli tavarat lahjapakettiin ;D

Edit: Otsikko kuntoon ;)
 
Mun mielestä erinomainen ajatus. Kuiteski monet vierastavat tulla vanhemmalla kalustolla miitteihin, kun ajattelevat, että siellä kokoontuu vaan kaikki viimeisen päälle laitetut tuninkirassit. Näin ei kuitenkaan ole tarkoitus vaan paikan päälle voi tulla millaisen kuntoisella kalustolla hyvänsä.

Tuolla saataisiin varmasti lisää vanhempaa kalustoa paikalle ja kuljettajat huomaisivat, että mitään autoa ei katsota paheksuvasti.
 
Kaffeet ilmaseks ;D No jooh, ihan kuningas ajatus, mutten kyl ite oo mitenkään tuossa kategoriassa mukana... lähelläkään..... 8)
 
nii itelläki vasta 170tkm ajettu mutta ku ajattelee esim että meetissä joku lykkäis öljykannun, suodattimen tai tulpat tai polttimot tai vaikka vunderin lyö hanskaan ja sanoo että tosiautoilijalle, niin kyllä se saa fiilksen komiaksi mielestäni tai vaikka että pullakahvit sille niin mulle ainakin oikiasti tulis hyvä fiilis.. ja nuonkaan arvokkaasta mits.. mutta se ajatus.. eikä sillai palkinto...vaan että meillä on tälläinen traditio..
ja tartteeko autoonkaanliittyä, .. vähä sillai kuin pikkujoulupaketti tms. eikä sillai että kaikkien täytyy hankkia, mutta jos edes joku..
ja se että se ei olisi sillai että köyhälle kolikko kahvipöydässä vaan siis sellainen jos tapa olis että ne jtka muistaa niin muistaa ja haluaa muistaa sellaista autoilijaa.. tulispa ainakin kaikki autot syynättyä tarkemmin ;)
tms.

aivan sama silti jos kukaan ei yhdy, mutta itse ainakin aattelin keksiä jotain kivaa sille.. ja olis kiva jos joku muukin ;)
 
ookkei...mä oon tässä mukana ;D kuulostaa hyvältä!

eli joka tulee eniten ajetulla mitsulla jyväskylän miittiin....saa liimattavan uuden mitsun merkin itselleen! ;D
 
401 875 km pajeron mittaris... 8) minun ajamiani n. 9000 km.

Autossa vielä alkup. kone :eek: :eek: , koneremontti tehty ~300tkm (kansi yms) ja jakopään hihnat vaihdettu viimeksi noin 396 tkm kohdalla.
 
Itsellä on pikkusen päälle 397 000 km mittarissa ja vielä alkuperäinen moottori hyrrää pellin alla. 290 tkm kohdilla on kansiremontti tehty. Tietysti kaikenlaista siihen on vaihdettu, mutta mitään suurta täydellistä koneremppaa ei ole tehty. Itse olen ajanut tämän puoletoista vuoden aikana tuon .47 000 km tällä. Ja vielä pajero puksuttaa eteenpäin... ;D
 
No juu meikäläisen biili on juuri ja juuri vasta sisäänajettu ;D karvan päälle 300 000km mittarissa, eli ei mitää :)
 
453 000 km mittarissa ja alkuperäinen moottori ilman suurempia remontteja. Auto on -89 colt ja edelleen päivittäisessä ajossa. :)
 
No mun seksisukkulalla on ajettu VASTA 485tkm ja vaatii vaan
lisää ajoa ja kovaa semmoista :D Kyllä diiseli kone kestää :D
 
Mulla on vasta noin 180 000 mittarissa, eli ei mitään mahdollisuutta saada sitä mitsu-merkkiä :(

itse olen siihen ajanut noin 3000
 
Jaahas pitäisköhän sitä lähteä sinne JKL ihan vaan sen takia et on hyvät mahkut saada tuo merkki ;D
 
mankinen sanoi
No mun seksisukkulalla on ajettu VASTA 485tkm ja vaatii vaan

huh, on sulla kyllä melkoisesti kilometrejä mittariin kertynyt. Oletko kuinka paljon ajanut noista itse? Mahtanee olla korkeimmat kokonaiskilometrit koko kerhossa... ;)
 
Itte olen noista ajanut n.20 000km jos ei ylitsekkin :) Eli mulla
ois sitten hyvät mahkut saada se tarra :D Tarttees neuvotella avon kanssa jos jaksettais lähteä sinne ajelemaan
8)
 
Miksei samantien jaeta ruosteisimman Mitsun palkintoa... Exälläni olisi potti tullut ::)
 
Karvaa vaille vaatimattomat 372tkm Dyn-4 mittari näyttää. Itse ajanut vasta 20tkm mutta eihän se ole mulla vielä vuottakaan ollut.

Ei ole vissiin missään vaiheessa saanut sikaa kun tuntuu voimansiirtokin olevan hyvin kuosissa(kop kop). ;D
 
miikka sanoi
Miksei samantien jaeta ruosteisimman Mitsun palkintoa... Exälläni olisi potti tullut ::)

eiköhän tämän sarjan vehkeet kuulu kuusakoski oy:lle.

EDIT: kuusankoski on kaupunki ja kuusakoski jätteidenkäsittely yhtiö.
 
Hammer sanoi
mankinen sanoi
No mun seksisukkulalla on ajettu VASTA 485tkm ja vaatii vaan

huh, on sulla kyllä melkoisesti kilometrejä mittariin kertynyt. Oletko kuinka paljon ajanut noista itse? Mahtanee olla korkeimmat kokonaiskilometrit koko kerhossa... ;)

mankinen, en halua olla ilonpilaaja, mutta jos haluut sen merkin niin voin antaa sen sulle... mittarissa on muuten 695tkm ja rapiat päälle...

-Eki
 
saito sanoi
EDIT: kuusankoski on kaupunki ja kuusakoski jätteidenkäsittely yhtiö.

pahoittelen kaikkien kuusankoskelaisten nimittelyä. nimi olisi pitänyt tosiaan kirjoittaa muotoon kuusakoski ;).
 
eki75 sanoi
Hammer sanoi
mankinen sanoi
No mun seksisukkulalla on ajettu VASTA 485tkm ja vaatii vaan

huh, on sulla kyllä melkoisesti kilometrejä mittariin kertynyt. Oletko kuinka paljon ajanut noista itse? Mahtanee olla korkeimmat kokonaiskilometrit koko kerhossa... ;)

mankinen, en halua olla ilonpilaaja, mutta jos haluut sen merkin niin voin antaa sen sulle... mittarissa on muuten 695tkm ja rapiat päälle...

-Eki

Jahas... ei oo celellä mitään asiaa ;D ei sinne saa edes ruuvaamalla noin paljoa  ;D  52000 mittarissa ja sadastonnis menee nolille ;D ;D
mut kelpaako gallun ruuvattu mittari? ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom