Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
evo6 sanoifftopic
Eikös tuolla ko. yksilön pyyntihinnalla saisi japanista huomattavasti vähemmän ajetun yksilön? Jos ei ole kiire autoa saada koska saahan siinä jonkin aikaa odottaa?
Harri K sanoiNy rauhotutte jo.
faktat ovat:
a) twilaitti tuonut/avustanut maahantuonnissa
b) twilaitin kaveri silloin rahoittanut/katsastanut/verottanut/omistanut auton
c) twilaitti tai sen kaveri ei myy nyt tuota autoa vaan auto on vaihtanut jo omistajaa ainakin kerran (Akeltahan saa omistajien määrät ja historian tietoon 3.5e maksulla...selvii montako ollut Suomessa jne ..halpa hinta tarkistaa auton hintaan nähden) eukku
d) autossa on korroosioon viittaavia merkkejä, joita löytyy myös Japanin tuonneista silloin tällöin. UK:n saarelta kuitenkin korroosiovaurioiden löytyminen on todennäköisempää.
Twilight sanoiNoo nää ei koskaan karkaa käsistä. Yks fakta vielä on et Harri K on valvoja. ;D
ast sanoiToisaalta myös modattuihin yksilöihin on usein pistetty paljon rahaa korjauksiin ja paranteluun joten yhtälö ei ole niin yksinkertainen. Riippuu siitä mitä hakee
Jos virityskärpänen puree täysin vakioauto lähtökohtana tulee todella kalliiksi.
0,9-1 bar on tietääkseni vakio paine ja tuo T haara on todennäköisesti letku ahtopainemittarillemadu sanoilukuunottamatta ahtomittaria ... Konehuoneesta löyty joku T-haarapalikka mihin menee kaksi letkua ja missä on ruuvi, tiiä sitten oisko joku patentti-ahtopaineensäädin? En uskaltanut koskea siihen. Ahtopainemittarin asteikko menee ykköseen asti ja jäi karvan alle sen muutaman kerran kun kokeili kiihdyttää rajummin.
Mulla on kutosessa 8,5x18 kesäalut muistaakseni 38ET:llä ja mun kärryä on vielä madallettu eli tuon renkaan pitäisi kaiken järjen mukaan ihan heittämällä.madu sanoiAutossa ei ole talvirenkaita, sopiikohan 8x17" vanteet 35-offsetillä? Sellaiset nimittäin löytyisi kohtuuhintaan kitkoilla, ja ainakin itse kuvittelisin noiden sopivan. Parempi kuitenkin varmistaa.
madu sanoiOstin ton vitosen. Tosiaan sisusta oli täysin vakiokunnossa lukuunottamatta ahtomittaria (ja sekin on joku Mitsubishin alkuperäislisävaruste ainakin merkintöjen perusteella), alusta on vakio ja vanteitakaan ei ole vaihdettu, pelkästään maalattu. Konehuoneesta löyty joku T-haarapalikka mihin menee kaksi letkua ja missä on ruuvi, tiiä sitten oisko joku patentti-ahtopaineensäädin? En uskaltanut koskea siihen. Ahtopainemittarin asteikko menee ykköseen asti ja jäi karvan alle sen muutaman kerran kun kokeili kiihdyttää rajummin.
Ulkokuoreltaan ja sisältä autosta ei tosiaan löytynyt mitään valittamista, konehuoneesta löytyi muutamasta kohdasta noita pintaruostepaikkoja mutta ei mitään huolestuttavia kohtia, alusta oli massattu ja sieltä en löytänyt mitään moitittavaa, tosin katoinpa vaan fikkarin avulla kun auto oli maassa. Mutta pieni jännitysmomenttihan pitää pitää aina mukana.
Yksi isompi ongelma autossa kuitenkin on - kun sen käynnistää niin AYC-valo jää välillä päälle, suunnilleen joka toisella käynnistyksellä. Mitä nyt hätäseen asiasta luin niin silloin jos AYC-valo sammuu käynnistyksen jälkeen, niin järjestelmä toimii. Koska se valo sammuu ja pysyy sammuksissa kuitenkin noin 50% käynnistyksistä, ajattelin etten tuon takia jätä muuten hyvää autoa välistä. Ehdotuksia tuon suhteen? Kun auton nykyinen myyjä osti tuon, hänelle oli kerrottu että johtuisi ilmasta AYC-järjestelmässä. Nesteet on vaihdettu huoltokirjan mukaan joku aika sitten (Suomessa joka tapauksessa).
Autossa ei ole talvirenkaita, sopiikohan 8x17" vanteet 35-offsetillä? Sellaiset nimittäin löytyisi kohtuuhintaan kitkoilla, ja ainakin itse kuvittelisin noiden sopivan. Parempi kuitenkin varmistaa.
Lisää ihmettelyjä sitten kun tulee niiden aika. Varmasti tulee pian ja usein.
Twilight sanoiOnneksi olkoon. Autoon oli vaihdettu uusi AYC pumppuyksikkö rogerrallyllä briteissä. Joten vikakoodi saattaa tulla jos järjestelmään on jäänyt ilmaa.
madu sanoiAutossa ei ole talvirenkaita, sopiikohan 8x17" vanteet 35-offsetillä? Sellaiset nimittäin löytyisi kohtuuhintaan kitkoilla, ja ainakin itse kuvittelisin noiden sopivan. Parempi kuitenkin varmistaa.
ast sanoiSopii, mutta varmista ettei vanne ota jarrusatuloihin puolista kiinni. Brembon satula on aika paksu, joten ihan jokainen vanne ei välttämättä mahdu. Itselläni on juuri tuo koko ja offset alla vitosessa alkuperäiskokoisin 225/45-17 renkain ja sopii varsin mainiosti.
Slider sanoiEn haluaisi olla ilkiö enkä mitään; Mutta topic on Evo 4 & 5 hintaero. Eli jos sitten jatkettaisiin aycistä ja ahtopaineista muissa topiceissa. ;D