Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Dani84 sanoiei ahda edelleenkään mitään. kellon sain lainaan mutta ei ahda vieläkään.
Pistä letku suoraan turbon nipalta hukkaportille, katso mitä ahdot näyttää. Kuullostaa, niinkuin hukkaportti ei menisi ollenkaan kiinni.henkkka sanoiNostellaas vanhaa aihetta kun löytyi täältä vastaavanlainen vika.
Tuli vaihdossa evo6, apexi power fc ja greddy profec b spec2 ainoina muutoksina Japanian maalta lähtöisin.
Ahtaa vaan ~0,3bar max. mitä ylemmäs vedättää niin ahdot hiipii sinne 0,3 tienoille.
Profeccia säädetty -> ei vaikutusta
Profec solenoidi ohitettu -> ei vaikutusta
Tänään purkasin ahtimen lämpöpellin ja koitin liikkuuko kellon tanko, liikkuu ihan normaalisti.
Auto on seissyt aika pitkään ennen mulle tuloa. Myös vuotoja ja letkuja tsekkaillut, vaikuttais ehjiltä kaikki.
Profecissa ja PowerFC asetuksista löytyi sen verran että on n. 1bar ollut painetta ainakin joskus.
Pitäisi.henkkka sanoiKoitin myös ottaa kellolta letkun irti kokonaa, eikös sillon kellon pitäs pysyä kiinni? Ei vaikuttanut sekään mitään.
henkkka sanoiNostellaas vanhaa aihetta kun löytyi täältä vastaavanlainen vika.
Tuli vaihdossa evo6, apexi power fc ja greddy profec b spec2 ainoina muutoksina Japanian maalta lähtöisin.
Ahtaa vaan ~0,3bar max. mitä ylemmäs vedättää niin ahdot hiipii sinne 0,3 tienoille.
Profeccia säädetty -> ei vaikutusta
Profec solenoidi ohitettu -> ei vaikutusta
Tänään purkasin ahtimen lämpöpellin ja koitin liikkuuko kellon tanko, liikkuu ihan normaalisti.
Auto on seissyt aika pitkään ennen mulle tuloa. Myös vuotoja ja letkuja tsekkaillut, vaikuttais ehjiltä kaikki.
Profecissa ja PowerFC asetuksista löytyi sen verran että on n. 1bar ollut painetta ainakin joskus.
lancer evo-r sanoiEikös se silloin ahtaisi liikaa jos se kello jummittaisi tai vuotaa?
Omassa ihmettelin saamaa vikaa kun ei ahtanut kuin 0.6b ja heräsit hitaasti. Vika löyty pakoputkenpäässä olevasta killeristä. Ahdisti liikaa kuin oli vain n.30mm reikä putkessa sen kanssa.
henkkka sanoiJuu, viittasinkin siihen, että FC:n asetuksista löytyi raja-arvoja n. 1bar ahtopaineelle, siis mapattu sinne kiloon asti todennäköisesti tuo ECU.
Eipä tuolla nyt tule reviteltyä ennenkuin saan jakohihnan vaihdettua ja sen jälkeen tutkailla lisää tuota ahto-ongelmaa ja kun sen saa pelaamaan niin säätöön.
Tarkistan vielä tuo siiven kunnon, mutta onko suosituksia mistä kellon hommais, mikäli siihen päädytään?
l4ncer sanoiItsellä evo nelosessa ahdot 0.8bar putkisto ja ilmanotto vaihdettu. Ahtaa ihan normaalisti, mutta hyytyy tuohon 0.8bar. Letkut näytti ehjiltä. Hukkista en ehtinyt tutkimaan enempää. Paljonko putkiviritteisen pitäisi ahtaa? ???