Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Antti84

Persaukinen RHD kuski
Liittynyt
2 Marraskuu 2007
Olen jo pidemmän aikaa etsinyt noita valojen suojamuoveja?Mistä saa,kuka myy?

evo3o.jpg
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Oletko varma etteivät ne ole RS-mallin tyhjien aukkojen peittoon tarkoitetut muovit, ei siis valojen suojat?

Hinta on kuulemma suolainen timanttitiskillä ja harvoin näkee muuten missään myynnissä. Itseäni kiinnostaisi löytää neloseen vastaavat ja heittää valot pois mutta toistaiseksi ei ole löytynyt.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Mulla ois punaset joissa on hellan tekstit. Tarjouksia otetaan vastaan
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Juurikin nuo RS-mallin suojat. Timanttitiskillä maksaa maltaita eikä Englannistakaan tahdo löytyä :'(
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Ite löysin omat uutena Englannista Lancerrigisterin kautta. Helvatan kalliit oli sielläkin.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Koitan saada tänään lähtemään nuo :)
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Joskus keväämmällä voisin tehdä kuituisia... muotit löytyy :peukku
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Mitenkäs nuo alkuperäiset muuten tulee kiinni? Voiko sumarit olla samaan aikaan paikallaan noiden suojien kanssa vai tuleeko ne noihin samoihin kiinnikkeisiin puskurin taakse?
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

TRollis sanoi
Mitenkäs nuo alkuperäiset muuten tulee kiinni? Voiko sumarit olla samaan aikaan paikallaan noiden suojien kanssa vai tuleeko ne noihin samoihin kiinnikkeisiin puskurin taakse?

Ei ne sumarien kanssa mene. Noissa muoveissa on erilliset kiinnikkeet joilla ne kiinnitetään puskuriin. En muista kyllä ulkoa käyttääkö samoja kiinnityspisteitä sumarien kiinnikkeiden kanssa.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

sumarit painaa yllättävän paljon ja painohan ei ole ystävä.. jospa sitä joskus sais noi sumarit vaihettua lisäpitkiin..
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Tahtoisin omaan tommoset suojat, kuitu versiokin käy... (valkonen)
Kyseessä Evo 4

Mistä?? ???
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Onkos kukaan saanut aikaiseksi tehdä noita lasikuitu kopioita evo 5 rs suojista.
Tarve olis. Mistä saa kohtuu hinnalla?
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Itse olen useaan otteeseen himoinnut noita kyseisiä suojia, mutta Evo IV:hen. Jos joku niitä tekee tai haluaa omansa myydä niin olisin kiinnostunut! Saa vaikka noi vakio sumarit välissä ;D Jotain Hellan yleislätkiä kokeilin mutta ei ollut hyvä, noi RS muovit istuu ainakin hyvin :)
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Peat sanoi
Onkos kukaan saanut aikaiseksi tehdä noita lasikuitu kopioita evo 5 rs suojista.
Tarve olis. Mistä saa kohtuu hinnalla?
Tuola on lasikuitu kopiot,mutta ilmeisesti ilman kiinnikkeitä,eli joutuu hieman askarrella
http://www.ebay.co.uk/itm/mitsubishi-evo-5-RS-fog-light-covers-/230728472229?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35b87d16a5
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Löytys 1 pari kuituisia evo 5:seen, hintaa 40e kuluineen.
Enemmänkin voin tehdä, jos kiinostusta löytyy.
Keväämmällä voisin tehdä myös neloseen.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Kyselin varusteparoonilta noita nelosen peitelätkiä ja sanoi lasikuitukopioiden hinnaksi 65€+25€ lähetyskuluja. Ihmettelin vaan että miten lähetys voi olla noin kallista?
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

On kyllä kovat kulut. Tossa yhdet 5:sen suojat lähetin, ni kuluja tuli 2.40e
Tosin nelosen suojat muistaakseni korkeemmat, ni voi tulla pikkase enemmä kuluja.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Onko noi sun tekemät kuinka siistejä? et saako paklata reilusti vai miedosti?
tarttisin omaan vitoseen yhet..

tai oikeastaan yhden :) edestä katottuna vasemmalle puolelle, oikeeseen reikään tulee hks sieni :)
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Jos saisin jostain lainaan sen oikeenpuoleisen niin voisin tehdä siitä muotin ja vaikka tehtailla noita enemmän. Vasemmasta otan todnäk huomenna muotin.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Onko noi sun tekemät kuinka siistejä? et saako paklata reilusti vai miedosti?
tarttisin omaan vitoseen yhet..

tai oikeastaan yhden edestä katottuna vasemmalle puolelle, oikeeseen reikään tulee hks sieni

Ei tarvii kittailla, jos ei nyt huviksee haluu ;D
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Ei ne nyt oikeesti niin kalliit oo timanttitiskilläkään... oisko ollu joku 35e/kpl.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

TRollis sanoi
Ei ne nyt oikeesti niin kalliit oo timanttitiskilläkään... oisko ollu joku 35e/kpl.

Vitoseen toho rahaan :O prkl mä maksoin itteni kipeeks noista aikoinaan.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Samppa sanoi
Vitoseen toho rahaan :O prkl mä maksoin itteni kipeeks noista aikoinaan.
http://www.printsport.fi/kauppa/product_info.php?cPath=&products_id=1179

;D
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Varoitus! Mainos!

Itse ostelen jonkun verran Printsportilta. Paljon evo-osaa suoraan hyllyssä ja matkahuolto kuljettaa Jkylästä tänne länteen päivässä. :) nice nice!
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Harri K sanoi
http://www.printsport.fi/kauppa/product_info.php?cPath=&products_id=1179

;D

Tää on onneks kutoseen, eikä vitoseen. Vielä on toivoa, että en maksanu hirveetä ylihintaa jokunen vuos sitten ;D

Noiden suojien lisäks tulee se kiinnike. Näyttäs tuolla olevan reilut 20e kutosen pulelleen ne.
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

Sori Samppa, mutta:
Vitoseen sopivat BRR:llä 26€ / kpl....... :-X
 
Vs: Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

pexi sanoi
Sori Samppa, mutta:
Vitoseen sopivat BRR:llä 26€ / kpl....... :-X

Haistappa Pexi ite ;D


Ps. Mulla saattas olla jossain hyllyn päällä sulle paketti vielä tallessa, jos joskus oot täälläpäin liikenteessä. Kannentiivistettä sun muuta, jos vielä oikein muistan.
 
Takaisin
Ylös Bottom