Tuli hommattua tuo tatricsin kaapeli ja aloitettu hieman pelleilemään oman evon kanssa. Eli minkälaisia asetuksia teillä on SAS järjestelmällä?
Oma autoni on 1999, JDM, evo6, Metallinen bypass,SAS pulttien reijät banjoissa ja pakosarjassa porattu suuremmiksi, pakoputki alustaloppuun tehty uusiksi.
Ecussa on ecuflashilla vedetty Ceddy mod 1v20 ROM:mi
Minimum Trigger Speed: 20kmh
Minimum Trigger RPM: 2000rpm
Minimum Trigger Load: 60%
Minimum Trigger Coolant Temp: 50*c
Minimum Trigger Time: 2sec
Valid Trigger Time: 2sec
Load Below Which Active: 45%
Active Time Limit: 15sec
Delay Before Air Injection: 0,1sec
Delay Before Fuel Injection: 0,1sec
Fuel Injection time: 15sec
Air injection Time: 0,7 1,3 1,8 1,7 1,5 1,5 1,3 1,0 1,0
Näillä säädöillä ainakin oma evo paukahtaa hienosti vaihteen vaihdoissa sekä moottorijarrulla "röpisee" pakoputkessa. Hieman haluaisin vielä agressiivisemmaksi sitä etenkin yläkierroksilla. Minkälaiset on sun omat asetukset? Mitä lähtisit muuttamaan, jotta pauke olisi kovempi isoilla kierroksilla?
Oma autoni on 1999, JDM, evo6, Metallinen bypass,SAS pulttien reijät banjoissa ja pakosarjassa porattu suuremmiksi, pakoputki alustaloppuun tehty uusiksi.
Ecussa on ecuflashilla vedetty Ceddy mod 1v20 ROM:mi
Minimum Trigger Speed: 20kmh
Minimum Trigger RPM: 2000rpm
Minimum Trigger Load: 60%
Minimum Trigger Coolant Temp: 50*c
Minimum Trigger Time: 2sec
Valid Trigger Time: 2sec
Load Below Which Active: 45%
Active Time Limit: 15sec
Delay Before Air Injection: 0,1sec
Delay Before Fuel Injection: 0,1sec
Fuel Injection time: 15sec
Air injection Time: 0,7 1,3 1,8 1,7 1,5 1,5 1,3 1,0 1,0
Näillä säädöillä ainakin oma evo paukahtaa hienosti vaihteen vaihdoissa sekä moottorijarrulla "röpisee" pakoputkessa. Hieman haluaisin vielä agressiivisemmaksi sitä etenkin yläkierroksilla. Minkälaiset on sun omat asetukset? Mitä lähtisit muuttamaan, jotta pauke olisi kovempi isoilla kierroksilla?