Aloin tutkimaan lähemmin tuota autowatch hälytintä tuossa ja kävin kahdessa paikassa kysymässä avainta, ristiriitaisuus jäi suuresti ihmetyttämään.
Salon autotalo: no can do! Japanin tuonti eikä kukaan saa mistään avaimen numeroa (tarkistin auton papereista myös, avaimen kohdalla on tyhjää, kaikki muut kyllä on) niin ei saa ajonestoa pelaamaan, avaimen numero kuulemma on alunperin ollut jommankumman sivuoven lukkopesässä mutta ei osannut sanoa kumman?
Delta-auto: ei mitään ongelmaa, avaimen hinta 210e + jyrsintä 15e + koodaus 45e. alkuperäistä ajonestoa ei japanin mallissa kuulemma ole laisinkaan.
Eli mitähän ihmettä? enkö voi silloin teetättää avaimen jossain suutarilla jos onnistuu kaukosäätösellä keskuslukolla?
hälyttimessä taitaa siis olla ainoa ajonesto tällä hetkellä mutta tuntuu temppuilevan hieman tuo hälytin niin pitäisi repiä varmaankin pois, kuinka laajasti se kannattaa tehdä ja mistä aloittaa?
Salon autotalo: no can do! Japanin tuonti eikä kukaan saa mistään avaimen numeroa (tarkistin auton papereista myös, avaimen kohdalla on tyhjää, kaikki muut kyllä on) niin ei saa ajonestoa pelaamaan, avaimen numero kuulemma on alunperin ollut jommankumman sivuoven lukkopesässä mutta ei osannut sanoa kumman?
Delta-auto: ei mitään ongelmaa, avaimen hinta 210e + jyrsintä 15e + koodaus 45e. alkuperäistä ajonestoa ei japanin mallissa kuulemma ole laisinkaan.
Eli mitähän ihmettä? enkö voi silloin teetättää avaimen jossain suutarilla jos onnistuu kaukosäätösellä keskuslukolla?
hälyttimessä taitaa siis olla ainoa ajonesto tällä hetkellä mutta tuntuu temppuilevan hieman tuo hälytin niin pitäisi repiä varmaankin pois, kuinka laajasti se kannattaa tehdä ja mistä aloittaa?