Kiihdyttelinpä tuossa iltana kuumana motarille (rajoitusten mukaan) ja tuntui pieni nykähdys. Nousin seuraavasta rampista ylös ja huomasin että ahdin sakkaa, piru vie.
Sitten kun viimein pääsin kotipihaan ja konepellin alle pystyi kurkkaamaan, huomasin että dumpista oli se pikkuletku hajonnut.
Auto ahtaa Apexin mittarin mukaan sen 0.1 ja sakkaa niin pirusti, mikä kuulostaisi ihan kivalta tietysti ellen olisi huolissani että jotain muutakin hajosi. OEM-dumpista siis hajosi se pikkuletkun liitin.
No. Ylemmässä ahtoputkessa on edellistä omistajaa edeltävältä omistajalta jäänyt SSQV, joten löin pikkuletkun siihen kiinni jotta pääsisin eteenpäin, mutta ei. Sama ongelma vieläkin.
Seuraavana ihmetystä herätti tämä putki, missä minulla ei ole koskaan ollut mitään letkua kiinni:
Mutta MLR:llä sanoivat ihmiset että dumpin pikkuletkulle pitäisi ottaa tuosta paine? Mitä hittoa! Minulla tulee jostain tuolta samalta letkulta dumpin pikkuletku missä on ahtomittarin letku kiinni, ja menee imusarjalle.
Uusi dumppi tilattu jo (Go Fast Bits Respons), mutta nyt herättää sitten ihmetystä tämä että mitenkä ihmeessä tuo auto on voinut toimia tähän asti, jos tuota kuvassa olevaa putkea kerran pitäisi käyttää OEM-ratkaisuissa ja minulla se on tyhjänä? Ja miksei auto nyt toimi vaikka laitan sen letkun sinne SSQV:hen kiinni?
Ja jos joku voisi vielä vääntää nelivärirautalangasta minulle tämän: ymmärrän kyllä että ahdot eivät nouse kun ahtoletku on irti, mutta mistä tuo sakkaus johtuu? Eikös tuo irtonainen letku toimi vähän kuin koko ajan avoinna oleva dumppi, eli ei pitäisi sakata..?
Sanokaa nyt joku miten noita letkuja pitäisi vedellä :-[ MLR:llä puhuvat jostain balancer hoseista yms, ei me nörtit tämmösistä mitään tajuta..
Sitten kun viimein pääsin kotipihaan ja konepellin alle pystyi kurkkaamaan, huomasin että dumpista oli se pikkuletku hajonnut.
Auto ahtaa Apexin mittarin mukaan sen 0.1 ja sakkaa niin pirusti, mikä kuulostaisi ihan kivalta tietysti ellen olisi huolissani että jotain muutakin hajosi. OEM-dumpista siis hajosi se pikkuletkun liitin.
No. Ylemmässä ahtoputkessa on edellistä omistajaa edeltävältä omistajalta jäänyt SSQV, joten löin pikkuletkun siihen kiinni jotta pääsisin eteenpäin, mutta ei. Sama ongelma vieläkin.
Seuraavana ihmetystä herätti tämä putki, missä minulla ei ole koskaan ollut mitään letkua kiinni:
Mutta MLR:llä sanoivat ihmiset että dumpin pikkuletkulle pitäisi ottaa tuosta paine? Mitä hittoa! Minulla tulee jostain tuolta samalta letkulta dumpin pikkuletku missä on ahtomittarin letku kiinni, ja menee imusarjalle.
Uusi dumppi tilattu jo (Go Fast Bits Respons), mutta nyt herättää sitten ihmetystä tämä että mitenkä ihmeessä tuo auto on voinut toimia tähän asti, jos tuota kuvassa olevaa putkea kerran pitäisi käyttää OEM-ratkaisuissa ja minulla se on tyhjänä? Ja miksei auto nyt toimi vaikka laitan sen letkun sinne SSQV:hen kiinni?
Ja jos joku voisi vielä vääntää nelivärirautalangasta minulle tämän: ymmärrän kyllä että ahdot eivät nouse kun ahtoletku on irti, mutta mistä tuo sakkaus johtuu? Eikös tuo irtonainen letku toimi vähän kuin koko ajan avoinna oleva dumppi, eli ei pitäisi sakata..?
Sanokaa nyt joku miten noita letkuja pitäisi vedellä :-[ MLR:llä puhuvat jostain balancer hoseista yms, ei me nörtit tämmösistä mitään tajuta..