Evo 7:kaan evo 9:sin ajovaloumpiot ?

Evoana

VII -02
Liittynyt
15 Huhtikuu 2011
Saako evo 7:kaan laitettua 9:sin valoumpiot ilman ongelmia ja halogeeni polttimoilla ?
Meneekö piuhojen liitokset suoraan ilman muutoksia ?
 
Vs: Evo 7:kaan evo 9:sin ajovaloumpiot ?

Onko muuten kellään tiedossa saako jostain halvemmalla noita e-hyväksyttyjä korkeudensäädöllä olevia ja oikealla valokuviolla olevia umpioita? Prkl merkkiliikkeessä tonnin kustantaa kaks kappaletta.

Tai E-hyväksynnällä ei mulle enää ole väliä kun auto on jo kilvissä, mutta ois hyvä saada oikealla valokuviolla ja korkeudensäädöllä olevat umpiot.. nuokin valot on jo kerran aukastu ja ties mitkä silikooniliimat välissä niin ei oikeen huvittas lähtee aukomaan ja ottamaan riskiä että hajoavat kokonaan, ei nuo klipsitkään näyttäny kovin hyvässä kunnossa olevan.. Ja kun noi uudetki on pirun tyyriit.
 
Vs: Evo 7:kaan evo 9:sin ajovaloumpiot ?

Saksanmaan ebaystä kannattanee tutkailla, voi löytyä fiksullakin hinnalla. Mitä umpioiden avaamiseen tulee niin se on varsin helppoa kyllä kunhan vaan malttaa lämmittää tarpeeksi pirkään. Liima kyllä sotkee huvittavan paljon. Itse kaavin aina vanhat pois ja korvasin uudella samanlaisella kun noita availin.
 
Vs: Evo 7:kaan evo 9:sin ajovaloumpiot ?

Biim sanoi
Saksanmaan ebaystä kannattanee tutkailla, voi löytyä fiksullakin hinnalla. Mitä umpioiden avaamiseen tulee niin se on varsin helppoa kyllä kunhan vaan malttaa lämmittää tarpeeksi pirkään. Liima kyllä sotkee huvittavan paljon. Itse kaavin aina vanhat pois ja korvasin uudella samanlaisella kun noita availin.

Vaihdoitko siis valokuvion? Oisko sulla jotain ohjetta tuohon tarkemmin?
 
Vs: Evo 7:kaan evo 9:sin ajovaloumpiot ?

itellä olis yks kuskinpuoleinen (lhd) ysin ajovaloumpio. muuten hienossa kunnossa mut yks kiinnike murtunu. helppo korjata ja kestää hyvin kiinni ilman sitäkin. 50€
 
Takaisin
Ylös Bottom