evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

  • Viestiketjun aloittaja beast99
  • Aloituspäivämäärä
B

beast99

Guest
eli tuollaista olen ostamassa....

auto olisi usa-tuonti 2003
-ymmärtääkseni noissa on eri 4-vetotekniikka mitä euro autoissa mitä toi tarkoittaa käytännössä
(luotettavuus,toimivuus,kesto)
-heikkoja kohtia,mitä kannattaa tarkistaa ja miten? (ajettu 90tkm)
-auto tällä hetkellä taxfree mitähän mahtaa tulla veroja yritin tullin sivuilta katsoa mutta en oikeen löytänyt vastaavia ::)

-yleistä mielipidettä autosta/suoritus kyky mittauksia 0-100,0-200,1/4 maili
-viritettävyys mikäli olen oikein ymmärtänyt niin 350hv/450nm paikkeille pääsee
-koko putkisto,ilmanotto,säädettävä lastu/koko boxi...?
kuinka luotettava tekniikka on noissa tehoissa?

kiitoksia etukäteen 8)
 
Vs: evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

mun tietääkseni noist usa-malleista puuttuu esim.acd mikä säätää vetosuutta,en tiedä onko kauheesti muuta eroa...takpuskuri on erilainen,ja etuvalot...muuta en eroista tiedä ???
 
Vs: evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

niin onhan siinä noin 8000€ vähemmän hajoavia osia ,kun ei ole acd:n hydraulipumppua sekä aktiivista tasauspyörästön- ja etuperän lukkoa.eikä niissä ei ole näkynyt pakokaasun kierrätys järjestelmää... mutta, niissä on se tuiki tarpeellinen takalasin pyyhkijä.
 
Vs: evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

Oliko jossai, että suhteessa USA-malli oli painavampi kuin toiset vaikka ACd puuttuikin ?
Ja oli siel moottoripuolella tehoissa jotakin pientä eroa..
 
Vs: evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

2004 mallista eteenpäin ACD on, mutta AYC:tä ei ole missäänn (edes ysissä). Myöskään euro-malleissa etulukko ei ole aktiivinen, joten siltä osin voimansiirto on samanlainen. Erona on myös hirvittävä takapuskuri.

Jos kyseessä on tax free auto niin jätä ilman muuta väliin. Kilvittäminen on erittäin hankalaa.
 
Vs: evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

eikö se jenkkilän teho ero tule ,kun ne ajelee 92-oktaanisella?
 
Vs: evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

evo-9 sanoi
eikö se jenkkilän teho ero tule ,kun ne ajelee 92-oktaanisella?

Standardi on eri, eli jenkki 92-oktaaninen vastaa aika tarkalleen meikäläistä ysivitosta. On siinä jokunen hevonen enemmän kuin euromallissa.
 
Vs: evo 8 ostamassa ja muutama kyssäri...

mitä vaikeuksia katsastuksessa voi tulla kaveri puhui vain takavaloista jotka hän on jo vaihtanut ja vastaavuus todistus kuulemma löytyy...
onko jotain muuta?
 
Takaisin
Ylös Bottom