Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
KH Motors ja täysin uusittuna kaikki ahtimen sisään (siivet +keskiö) + kuulapuhallettu yms. Eli ahdin kuin uusi ja hintaa 500-600e luokkaan. Pro Turbo samoissa. Riikonen sitte ihan omissa hinnoissaan (uutta paremminkin myykin Riikonen)marzaa sanoikäytävä pro turbolta viel kysäsemäs paljo vanhan kunnostaminen maksais, kenelläkää tiedos mis olis myytävänä käytettyjä ahtimia? :seina
marzaa sanoijoo eli pro turbolta soitettii nii laakerointi ja laakeripesäkkeet oli sen näkösii et iha ko ei olis ollu ollenkaa öljypainetta, onks kukaa kuullu et ois joltakii öljypumppuja menny näistä vehkeistä? pitää rueta mittailemaa mekaanisel mittaril antaaks se painetta toho panjo liitoksen juurelle mistä lähtee sit paineputki turbolle
Seiskan turbo tekee noin jos on huonot öljynvaihtovälit ollu sekä paineet yli 1.5bar.marzaa sanoijoo eli pro turbolta soitettii nii laakerointi ja laakeripesäkkeet oli sen näkösii et iha ko ei olis ollu ollenkaa öljypainetta, onks kukaa kuullu et ois joltakii öljypumppuja menny näistä vehkeistä? pitää rueta mittailemaa mekaanisel mittaril antaaks se painetta toho panjo liitoksen juurelle mistä lähtee sit paineputki turbolle
Evo5-9 turbon öljynsyöttö letkusarja.Tämä öljynkierron muutos-sarja on välttämätön kun evon vakio ahdin viedään äärirajoille
Ralli, rata , tai muussa pitkäkestoisessa rasituksessa jossa ahtopaineet ovat jatkuvasti yli 1,5 bar. Muutos-sarjalla öljy tuodaan ahtimelle öljynsuodattimen yläpuolelta pääöljykanvasta jolloin paine/virtaus on turvattu. Sarjassa on suodatin sekä evon ahtimelle
mitoitettu öljyn virtauksen kuristin.
Maxxximus sanoiKyl joo eikä rajotu pelkästään seiskaan vaan on sama ongelma myös uudemmissa (8 ja 9). Siellä ei vaan riitä tarpeeks öljynpainetta ja virtausta kun ahdin on kovilla.
http://www.amwdynoservice.com/page25.php?view=productPage&product=260&category=2
Late sanoiEihän tuossa ole ku pari letkua, muunnos, tulppa? ja mikä tuo punanen nyt on..?
Melkosen kallis paketti..
Kunnon öljyjä ja 5000km vaihtoväliä korosti KH-Motorssin turbohuolto.ast sanoiFP:ltä löytyy dokumentti jossa korostetaan erityisesti öljyn merkitystä.
http://store.forcedperformance.net/merchant2/graphics/news/Forced%20Performance%20Recommendations%20for%20Motor%20Oil.pdf
Itselläni ei ole muutettu öljyn syöttöpaikkaa, mutta moottorista on poistettu tasapainoakselit ja asennettu Kiggly HLA jotka molemmat parantavat tilannetta.
Harri K sanoiJoku hommaa tarkat tiedot ni mä saan noita teetätettyy valmiina kyl todella edullisesti!
**Special Offer** Evo 9 80 Series Turbo - X899 delivered
Aika
18.10.2012 17:15
Lähettäjä
info@indigo-gt.com
Vastaanottaja
Hi,
I have just one of these in stock for £899 inc VAT and delivery, so first come
first served.
Please call 01495 719720 to order
Thanks
Indigo-GT
simonsays sanoikomppaan edellistä. kasin ja seiskan kompressorin putki ottaa startin plusnapaan kiinni ja aiheuttaa mielenkiintoisia ilmiöitä sähkönkulussa
muut putket kannattaa suosiolla vaihtaa ysin putkiin, säästyy paljolta säätämiseltä.
Aatu83 sanoiKäykös sitten E9 kompressori putki E8:iin vai ottaako jonnekkin kiinni?