Mulla oli alunperin kai 1,51mm välystä, nyt on laakerit vaihdettu kaksi kertaa ja viimeisimmällä kerralla jäi 0,50mm välystä, eli kampiakselista kulunut aikalailla neljäkymppiä tms. Edellinen laakerinvaihtoväli oli 20tkm ja siinä ajassa oli kulunut 0,20mm, eli välystä oli vaihdettaessa 0,70mm.
On tuolla nyt kuitenkin kohta 50tkm itse tullut ajettua ja välys ollut välillä 0,50mm-1,51mm, joten saattaa se tosiaan vielä kauankin pyöriä varsinkin jos on vähemmän välystä.
Saa nähdä sitten joskus kun purkaa että mitä tuolle on tapahtunut esim. muiden laakereiden osalta. Ei vaan ole opiskelujen ohella varaa rakentaa konetta.
Epäilisin että alkuperäisellä laakerilla on ajettu niin pitkään, että laakerimateriaali on loppunut ja laakerin runko on hangannut kampiakselin pilalle. Täten tuo kulunut kampura pilaa hitaasti mutta varmasti jokaisen uudenkin laakerin