S
-saku-
Guest
Kävipä viikonloppuna hassusti, kiertokangen laakerit antoivat periksi ja kone alkoi naputtamaan. Ajattelin pistää nyt samalla kertaa männät ja veivit vaihtoon, kun koneen joutuu avaamaan joka tapauksessa. Tehoakin olisi tarkoitus myös ottaa lisää. Kyseessä siis ensimmäinen mitsun kone minkä itse avaan ja rakennan, joten kiinnostaisi tietää, että mitkä männät/veivit kannattaa tuohon laittaa ja mitkä laakerit, sekä mihin asti vakio kansi riittää hiluineen? Tavoitteena olisi saada koneteho nostettua sinne 450 nurkille.
Kaikki mahdolliset ammattilaisvinkit koskien kyseisen moottorin rakennusta, ovat tervetulleita !
-saku-
Kaikki mahdolliset ammattilaisvinkit koskien kyseisen moottorin rakennusta, ovat tervetulleita !
-saku-