Vs: evo ix viritys
no sitä minäkin vähän ajattelin että jos suuttimista loppuu tuotto ennen bpumppua tai siinä samassa niin eihän se pumpun vaihto sillon paljon lämmitä.
mutta jos se pumppu loppuu ennen kun turbosta ja suuttimista kapasiteetti niin sitten se on aika asiaa vaihtaa sinne.
jossainhan se raja tulee vastaa kun tehot on näissä tyyliin 380-420hp yksilöstä riippuen samoilla modeilla.
mikä siellä ekana sitten stoppaa ja rajoittaa sitä tehon tuottoa niin ei mitään hajua.
taitaa turbo,suuttimet,bpumppu loppua suht samaan aikaan kaikki?? ja sillonhan pitäs vaihtaa kaikki eikä vaan pumppua.
mutta jos se pumppu on se lenkki että stoppaa niin ok.se vaihetaan sitten eikä riskejä oteta.
tosin on vakio kanget myös että eihän sieltä sitä tehoa voi enempää ottaa vaikka vaihtelis mitä :
simonsays sanoiBP ja suuttimet varmaankin riittää 400 hevosvoimaan, mutta käyvät äärirajoilla siiloin koko ajan.
Joka taasen tarkoittaa sitä että kestoikä ja käyttövarmuus laskee huomattavsti.
tätä tässä on ajettu takaa.
no sitä minäkin vähän ajattelin että jos suuttimista loppuu tuotto ennen bpumppua tai siinä samassa niin eihän se pumpun vaihto sillon paljon lämmitä.
mutta jos se pumppu loppuu ennen kun turbosta ja suuttimista kapasiteetti niin sitten se on aika asiaa vaihtaa sinne.
jossainhan se raja tulee vastaa kun tehot on näissä tyyliin 380-420hp yksilöstä riippuen samoilla modeilla.
mikä siellä ekana sitten stoppaa ja rajoittaa sitä tehon tuottoa niin ei mitään hajua.
taitaa turbo,suuttimet,bpumppu loppua suht samaan aikaan kaikki?? ja sillonhan pitäs vaihtaa kaikki eikä vaan pumppua.
mutta jos se pumppu on se lenkki että stoppaa niin ok.se vaihetaan sitten eikä riskejä oteta.
tosin on vakio kanget myös että eihän sieltä sitä tehoa voi enempää ottaa vaikka vaihtelis mitä :