Evo kartoitus foorumilla

Mikä evo sinulla on katukäytössä, rekisteröitynä tällä hetkellä?

  • Mitsubishi Lancer Evolution I

    Äänet 1 0.3%
  • Mitsubishi Lancer Evolution II

    Äänet 8 2.4%
  • Mitsubishi Lancer Evolution III

    Äänet 37 11.1%
  • Mitsubishi Lancer Evolution IV

    Äänet 63 19.0%
  • Mitsubishi Lancer Evolution V

    Äänet 52 15.7%
  • Mitsubishi Lancer Evolution VI

    Äänet 26 7.8%
  • Mitsubishi Lancer Evolution VI TME

    Äänet 6 1.8%
  • Mitsubishi Lancer Evolution VII

    Äänet 35 10.5%
  • Mitsubishi Lancer Evolution VIII

    Äänet 35 10.5%
  • Mitsubishi Lancer Evolution IX

    Äänet 59 17.8%
  • Mitsubishi Lancer Evolution X

    Äänet 10 3.0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    332
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Ja meikkiksen roppelo pistetty. +1 VI :driver
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

IV:hän se lisättävä oli kun ei uudempaakan ole
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Mulle nyt tulee väkisinkin mieleen onko tarpeen jokaisen erikseen kirjoittaa että auto on taas lisätty listalle. ::)
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Biim sanoi
Mulle nyt tulee väkisinkin mieleen onko tarpeen jokaisen erikseen kirjoittaa että auto on taas lisätty listalle. ::)

Todellakin.
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Biim sanoi
Onkos foorumilla tai suomessa yleensäkään yhtään tc-sst -kymppiä? Koitin joskus saada tuollaisen koeajoon, mutta edes manuaalina ei koskaan herunut lupailuista huolimatta. Manuskaa olis pitäny kuulemma mennä täältä tampereelta helsinkiin koeajamaan. ::)
Onhan noita Suomessa. Jokainen evo X MR = tomaattilaatikolla varustettu



+1 X 8)
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Kukas paineli vastaan mustalla evolla Orimattila-Lahti välillä eilen ? =) Vähän ennen renkomäen ABC'tä orimattilasta päin :p
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Itsellä jonkun aikaa ollut projektina evo V entisen IV:n tilalla. Päivitetty listaan.
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Haanpää sanoi
Katoppa, näyttäs olevan jengin ainut Evo I mulla. Ainakin siis kaikista äänestäneistä. GSR LHD :)

hienoa saada tuollainenkin kampe foorumille, ja toivottavasti klubiinkin :
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Mukava ja hieno auto kieltämättä mutta ollut vielä toistaiseks niin paljon harmia että täytyy eka saaha nappikuntoon niin sitten vois tulla jossain vaikka näyttäytyyn jos ilmenee miittiä tai ratapäivää.
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Joku tovi sitten kirjautunu ja autokin ollut jo jonkun tovin ja autokin on jo teille tuttu!

Uusiksen entinen evo IX

8120836.jpg


Uusiksen jäljiltä riipasin valakoset "panda-look" tarrat poikkee ja jottain pientä hifistelyä tullu tehtyä mutta jahka budjetti antaa myöten niin jottainnii muutaki kivvaa keksitään.
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Jenkki Evo X GSR. Koitetaan tuoda muuttoautona Suomeen, jos selviää vielä ensi talvesta hengissä :)
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Piti omakin V käydä äänestykseen lisäämässä nyt 2vk yhteistä matkaa taivallettu jaappanin tuonti vitosen kanssa :driver
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Kohta femmat johtaa! Bujakaaaa!
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Yyy, tuntee että omistais harvinaista ku on kutonen. :D Muah!
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Tuo oma kolmonen lisätty listaan aikoja sitten. unohdin vain mainita :seina Kunhan saadaan vaan takaisin se liikenteeseen.. :driver
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

ast sanoi
Harvinaisen jos haluaa niin metsästää Evo I:n jostain :)

Totta. Siitä taaksepäin ei enää kannata mennä, koska noita Godlike Galantteja alkaa olla jo joka niemen notkossa :D
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

ast sanoi
Harvinaisen jos haluaa niin metsästää Evo I:n jostain :)

Itse siirryin harvinaisuudesta jokapojan leikkikaluun. Meni toi vanha ykkönen vaan täysin väärään kotiin kun kaveri totesi ettei näitä vanhuksia saa enää kenkiä tai rankoa, ovat tarkoitettu nättiin ajoon... Bongattavissa Jkl suunnilla sekin härveli. Olishan sielä se yks Evo 1 kaupan, ollu jo itseasiassa hetken.
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Haanpää sanoi
Itse siirryin harvinaisuudesta jokapojan leikkikaluun. Meni toi vanha ykkönen vaan täysin väärään kotiin kun kaveri totesi ettei näitä vanhuksia saa enää kenkiä tai rankoa, ovat tarkoitettu nättiin ajoon... Bongattavissa Jkl suunnilla sekin härveli. Olishan sielä se yks Evo 1 kaupan, ollu jo itseasiassa hetken.

minkä värinen on?
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Onkos tätä jotenkin nollattu tai jotain? Mielestäni olin jo aikanaan laittanut äänen vitoselle mutta ei ainakaan enää ollut. No nyt on taas :peukku
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Bosch sanoi
Onkos tätä jotenkin nollattu tai jotain? Mielestäni olin jo aikanaan laittanut äänen vitoselle mutta ei ainakaan enää ollut. No nyt on taas :peukku

Yleisön pyynnöstä nollattiin.
 
Vs: Evo kartoitus foorumilla

Tänään tuli hommattua VIII :) Palasin mitsujen pariin lyhyen volvo jakson kautta ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom