Fuppeli
New Member
- Liittynyt
- 21 Marraskuu 2018
Näillä ajattelin yrittää lähteä liikkeelle, kaipailisin kuitenkin muiden ajatuksia ja kokemuksia tähän liittyen. Mikä kannattaa, mikä ei? Kestääkö tehoja? Huomioon otettavaa? Kuinka kallista? (en halpoja kopiorötöstyksiä autoni tekniikkapuolelle laita)
Eli:
-lastu vai kokonaan uusi boksi, esim. maxxecu? Itse en ole mitään ikinä säätänyt enkä välttämättä haluakkaan
-downpipe, onko järkeä tehdä itse ja minkä kokoinen vai ostaakko kaupasta valmis?
-bensapumppu walbro 255
-katti pois
Vielä jotain tarpeellista lisää? Miten katsastus muutosten jälkeen?
Autossa on sintterikytkin, Hks hi-power takaputkisto katilla ja Hks sienisuodatin. Muuten auto on vakio.
Alakerralle tai välijäähylle ei ilmeisesti vielä noilla lukemilla ole välttämätöntä tehdä mitään?
Käyttöautona oli aiemmin, nyt pelkkä harrastus. (Kevyessä liikennekäytössä) Budjettia en paljoa ole miettinyt, katsotaan mitä arvioita muilta tulee tähän ja tinkiikö jossain vai ei. Enempää en näillä näkymin tehoa tule tulevaisuudessa tarvitsemaan, ellei nälkä nyt vallan kasva.
Evo V gsr -98 150tkm, Rhd
Eli:
-lastu vai kokonaan uusi boksi, esim. maxxecu? Itse en ole mitään ikinä säätänyt enkä välttämättä haluakkaan
-downpipe, onko järkeä tehdä itse ja minkä kokoinen vai ostaakko kaupasta valmis?
-bensapumppu walbro 255
-katti pois
Vielä jotain tarpeellista lisää? Miten katsastus muutosten jälkeen?
Autossa on sintterikytkin, Hks hi-power takaputkisto katilla ja Hks sienisuodatin. Muuten auto on vakio.
Alakerralle tai välijäähylle ei ilmeisesti vielä noilla lukemilla ole välttämätöntä tehdä mitään?
Käyttöautona oli aiemmin, nyt pelkkä harrastus. (Kevyessä liikennekäytössä) Budjettia en paljoa ole miettinyt, katsotaan mitä arvioita muilta tulee tähän ja tinkiikö jossain vai ei. Enempää en näillä näkymin tehoa tule tulevaisuudessa tarvitsemaan, ellei nälkä nyt vallan kasva.
Evo V gsr -98 150tkm, Rhd