EVO VIII Virosta

Marko

New Member
Liittynyt
21 Elokuu 2008
Tästä varmastikin on keskusteltu, mutta mutta....

Olen nyt hommaamassa Virosta evoa, ja mitä käytännössä pitää autosta läpi käydä että välttyy pahimmilta yllätyksiltä??

Ja toinen juttu, miten rekisteröinti? Joutuuko valoja ym. vaihtamaan?? Kai tuon kuitenkin kilpiin saa?

Linkki kyseiseen autoon;

http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud/544/auto_php-id=495544-fin_auto24_ee.html

Kiitoksia jo etukäteen..
 
Vs: EVO VIII Virosta

Kattele ainakin alusta TARKKAAN ja kurki onko maalattu. Osa Viron evoista on ollu Viron "rallijampoilla" nuottiautoina yms siviilipeleinä.
Eihän tuo vaa ole Jenkkimalli muuten?
 
Vs: EVO VIII Virosta

Euromallilta kovasti näyttää, eli ei rekisreöinnissä ainakaan mitään ongelmaa ole. Ei mikään erityisen halpa ainakaan omasta mielestä. Virossa auton hoito ja teiden kunto on sellaisessa jamassa, että en itse ihan ensimmäisenä sieltä autoa katselisi. Mutta toisaalta mikäs siinä jos auto on ok ja hinta kohdallaan.
 
Vs: EVO VIII Virosta

Eli valoista ja puskureista voi päätellä auton syntyperän? Mites onko tuo alustan säätö "ohjelma" joka mittaristossa näkyy kyseisessä pelissä lisävaruste?? Kun kaikissa sitä ei löydy?

Ja mitäs tällä tarkoitit, "ja kurki onko maalattu"?

Onko muita tekniikkaan liittyviä tyyppivikoja tms.? Millä kilometreillä autoon muuten jakoremmi vaihdetaan?
 
Vs: EVO VIII Virosta

Jenkkimalleissa ei ole keskilukkoa eli ACD:tä. Joten eipä niissä sitten sitä ohjaillakaan. :) Ei se alustaa säädä vaan lukkoa siis. Jos tuo kerran on euromalli niin sitten siinä tuo lukko on.
 
Vs: EVO VIII Virosta

Marko sanoi
Eli valoista ja puskureista voi päätellä auton syntyperän? Mites onko tuo alustan säätö "ohjelma" joka mittaristossa näkyy kyseisessä pelissä lisävaruste?? Kun kaikissa sitä ei löydy?

Ja mitäs tällä tarkoitit, "ja kurki onko maalattu"?

Onko muita tekniikkaan liittyviä tyyppivikoja tms.? Millä kilometreillä autoon muuten jakoremmi vaihdetaan?
Jos takapuskurissa on sivuilla samanlaiset "paiseet" kuin etupuskurissa, niin silloin on kyse jenkkimallista. Jenkkimallissa ei ole tätä keskilukon säätö ohjelmaa eli ACD nappulaa. Uudemmissa sitten on mutta vastaavasti AYC puuttuu vissiin kaikista.

Lue tämä juttusarja kokonaan: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15576.msg98607#msg98607

"kurkistele" siis onko alustaa tai kaaria maalattu..kertoo paljon käytöstä. Virossa ON HUONOT tiet ja jos on ns. nuottiautona ollut niin saanut sikaa ja menty ojienpohjia. Tosin tuo ko. yksilö näyttää siistiltä.

Jakoremmin vaihto 90tkm.
 
Vs: EVO VIII Virosta

Marko sanoi
Eli valoista ja puskureista voi päätellä auton syntyperän?


Onko muita tekniikkaan liittyviä tyyppivikoja tms.?

...Jenkki valoissa kirkkaat vilkunlasit takana ja etuvaloissa vilkut ovat meidän seisontavalojen paikalla yläreunoissa.. Takapuskureissa myös äärivalot sivuilla ,jos US mallin puskin..



Jarru remonttiin kannattaa henkisesti varautua. Levyt kierot.... tai muuten vaihto kamaa kuten myös palat , jos alkuperäiset Brembot.

Kytkin voi olla jo melko loppu jos ei ole vaihdettu.
 
Vs: EVO VIII Virosta

Paljon verot on, että kannattaako rahallisesti?
On suomessakin vaihtoehtoja.
 
Vs: EVO VIII Virosta

mulla on tollanen samalainen myynnissä ;) ajettu vain 40tonnia. suomi auto ;) pikkusen piristetty :D
 
Takaisin
Ylös Bottom