Evo vs Skyline...

Evolve8

New Member
Liittynyt
16 Huhtikuu 2007
On ihan pakko vähän miehistellä tallikavereille... ;D Otettiin tuossa eräs lauantai-ilta vähän kisaa cherryn kanssa. Emäntä kuskina ja minä tuhannen kännissä vieressä, olutta nauttien... 8) Sen verran vielä oli älyä päässä että tunnistin edellä menevän auton, joku nissanin reuhuhan se siinä! No ei muuta kun emäntää käskyttämään... Pykälät ja vaihtokohdat piti neuvoa vierestä, emäntä kun vedättää aina turhan ylös. Voittohan siinä kisassa tuli... ::) Ei toki selvä mutta kuitenkin! Kävin sitten myöhemmin jututtamassa kaveria. Auto oli kuulemma joku R33 Skyline, syitä häviöön kytkimen luistaminen, ahdot, jne... Sanoin siihen että ensi kerralla jos mä ajan, vetoja on enemmän! Että koittaa saada kytkimen pitämään... :D Ei siinä sit sen enempää irvistelty, kaveri vaan naureskeli että ei ollu häpee hävitä Evolle! :driver Että silleen... ::)
 
Vs: Evo vs Skyline...

Niin no vakio r33 skyllessä ei olekaan kuin 250hp. Pikkuveljen samaisessa laitteessa vakio kytkin rupesi luistamaan jo kilon ahdoista joten ei se kaveri tainut turhaan selitellä!
 
Vs: Evo vs Skyline...

Saattoihan ne selitykset sit olla ihan paikallaan... ::) Ei se sit vakio ollut, olis 250 heppanen jäänyt rumemmin! ;D
 
Vs: Evo vs Skyline...

R33 GT-R mallissa on 2.6L I6 280hv ja GST-T on 2.5L I6 250HV. GT-R on nelikko ja GST-T on takaveto. GST-T jos oli, niin ei mikään ihme...
 
Vs: Evo vs Skyline...

Mutta silti tyhmää lähteä kisaamaan yleisillä teillä ja yllyttää viressä ajavaa kisaamaan. oli se oma kuinka hieno tahansa ja vastassa kuinka hieno tahansa auto, tyhmää se silti on..

se on vaan oma kantani tähän.

Tällasen tilanteen takia kaveri istuu pyörätuolissa neliraajahalvaantuneena.

mutta ei se ole kyllä häpeä evolle hävitä :p
 
Vs: Evo vs Skyline...

Evolla ei tarvi selitellä.. se on nelivedon reihtiys. On se kumma kun aina niillä pontiacci tai nissani miehillä muka sutii :)
 
Vs: Evo vs Skyline...

Muutenkin ne takavetojen pito-ongelmat ihmetyttää, onko paskaa alustaa vai missä vika. takavetosilla ne varttiakin nopeiten ajaa. Kaverilla on e46 M3 344hp, kyllä se evon kovemmissa vauhdeissa kepittää ja ei se paikaltaankaan mitään pelkästään sudi vaan ampuu eteenpäin kumit sauhuten kuin piru itse :)
 
Vs: Evo vs Skyline...

Tjoki sanoi
Muutenkin ne takavetojen pito-ongelmat ihmetyttää, onko paskaa alustaa vai missä vika. takavetosilla ne varttiakin nopeiten ajaa. Kaverilla on e46 M3 344hp, kyllä se evon kovemmissa vauhdeissa kepittää ja ei se paikaltaankaan mitään pelkästään sudi vaan ampuu eteenpäin kumit sauhuten kuin piru itse :)
Jep, vaatii vaan bemarikuskilta osaamista. Edellisellä autolla ne lähdöt oli joskus vähän hankalia, ainakin ne 5 sekan 0-100 km/h... Muutaman kerran joutu tiukoille hitaampien kans ku bemari piirti raitaa vielä kolmosella! :seina Ja autona oli E39 M5. Mitsulla pääsee paikaltaan hivenen fiksummin... ;) Ja se Skyline oli takavetoinen, se kytkin kuitenkin piti sen verran että pysty driftaamaan ihan ok. ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom