Farkku Lanceriin uutta kesäpyörää

coltlancer

Autot: Colt-Lancer A75 -79
Liittynyt
15 Marraskuu 2004
Sijainti
Somero
Huoh, selasin keskusteluita koko illan enkä löytänyt vastausta... :seina
Siis, autoni on madaltamaton Lancer Stw -96, vakiorenkailla vähän "varpaillaan olevan" näköinen. Olisi tarkoitus hankkia kesäksi uudet pyörät, vähintään 16-tuumaiset. Niiden tulisi sopia ilman mitään muutostöitä ja olla katsastuskelpoiset. Ja tietenkin hyvännäköiset ja hyvät ajaakin. :)
Olin ajatellut 205/50-16, tähän kokoon löytyy kivasti Nokialaisia eikä hintakaan ole paha. Minkäkokoisia pyörät siis olisivat sopivat, myös ET? Kuvia olisi kiva nähdä. Entä muuttuuko ajettavuus paljonkin?
Aiheeseen kuulumattomana sanon vielä että jos Concept-X:stä tulee uusi Lancer on se mun seuraava autoni tulee siitä sitten farmaria tai ei. On se sen verran makee auto... :p
Kiitoksia etukäteen auttavista vastauksista.
 
Mulla oli aikanaan vastaava vekotin -97, siinä oli 17":set Miglian Evo5 vanteet  http://www.oljyhetki.fi/vanteet_miglia.html. Renkaina oli Avonin 215/45 ja vaikka autossa oli Eibach(-35mm)/Bilstein-alusta nii renkaat meni heittämällä alle. Ei ottanut kaariin kiinni vaikka roudasin emännälle kerrankin röykkiön kiviä takaloosterissa, jotta pääs pihaa somistamaan ;D.
ET lienee siis ollut sopiva, en vaan muista kylläkään mikä ???. Eikä ylijumala katsastusinstanssikaan köhinyt yhtään kun menin muutoskatsastamaan niitä.
 
Takaisin
Ylös Bottom