Foorumin luottokauppiaat

Vs: Foorumin luottokauppiaat

Temppakselle kiitos helpoista kaupoista vaikka aiheuttikin sen että joutui emännän kanssa ikeaan :seina :peukku
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Chiqi_ sanoi
Temppakselle kiitos helpoista kaupoista vaikka aiheuttikin sen että joutui emännän kanssa ikeaan :seina :peukku

Joo kiitos ja sori, kun ei muuta paikkaa ikean sijaan siitä motarin varrelta mieleen tullut.. :D
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Kapula7:lle kiitokset hyvin menneestä kaupasta, vaikka olinkin menettää peukalon. ;D
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Kiitokset M.Ojalalle. ku tuli noutamaan tuon hienon vanhuksen hyvään kotiin. hyvä et edes yks klubilainen osas lukea myynti ilmoitusta oikein. eikä viT¤¤lla.... kiitokset hyvin menneistä kaupoista. :peukku (edelleen naurattaa ku kaikilla kolmella samat takit)
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Christian Alatalolta ostin imuputken, joka on nyt paikallaan ja toimii kuten pitääkin.
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Webtrap_86 sanoi
Kapula7:lle kiitokset hyvin menneestä kaupasta, vaikka olinkin menettää peukalon. ;D
:peukku
Pienimuotoisissa amputaatioissa autetaan aina ;D
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Joikaleen kanssa tuli tehtyä kaupat PSP:stä, propsit sinne :peukku
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Skydiverin kanssa kauppa kävi helposti ja joutuisasti!!
Harri kyllä pelasti pitkältä piinalta :peukku :peukku
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

simonsays sanoi
Skydiverin kanssa kauppa kävi helposti ja joutuisasti!!
Harri kyllä pelasti pitkältä piinalta :peukku :peukku

Kiitos samoin! :peukku Vielä kun toimitus tapahtuu kotiovelle, niin paremmin ei voi mennä. Samalla iso kiitos myös Uldizille hyvin sujuneista puskurikaupoista. :peukku
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

pitääpäs laittaa listaa ;D
kaupat onnistuneet hyvin:

-JOPPE
-makijt
-pietari
-Jahvetti
-Maxxximus
-hs
-osku
-Flr

osa kaupoista vielä kesken... joutuvat pitkä jänteisesti odottamaan tällästä persaukista :-[ :-X
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Kiitokset nokonzokille hyvistä kaupoista!

Ja kiitokset myös Hablulle onnistuneista kaupoista, tavara oli viimeisen päälle hyvin pakattu, meikällä tuli hiki kun purin sen paketin :D
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Nokoa täytyy kiitellä vielä täälläkin aiemmin tehdystä mukavasta kauppareissusta. :peukku BC:n tolpat on paikallaan ja ovat erinomaiset.
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Nostetaas tämäkin, kun tuli mieleen. Ilotalo(ssa) asiointi hoituu :peukku
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

monen kanssa olen kauppaa tehnyt sujuvasti, mutta kukaan ei ole ilmeisesti ollut tyytyväinen ???
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

nostokurki sanoi
monen kanssa olen kauppaa tehnyt sujuvasti, mutta kukaan ei ole ilmeisesti ollut tyytyväinen ???
;D Näinhän se yleensä menee.. ;D Ei suomalaiselta niin herkästi kehuja saa.

Imperion kanssa oli viime talvena yhteistä kauppaa Brittein saarten suunnasta ja homma sujui mitä parhaimmassa yhteishengessä, sähköpostin ja MH:n välityksellä.
Näin ne meinasi kehut minultakin jäädä antamatta.. :-[
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Gary Grand sanoi
;D Näinhän se yleensä menee.. ;D Ei suomalaiselta niin herkästi kehuja saa.

Imperion kanssa oli viime talvena yhteistä kauppaa Brittein saarten suunnasta ja homma sujui mitä parhaimmassa yhteishengessä, sähköpostin ja MH:n välityksellä.
Näin ne meinasi kehut minultakin jäädä antamatta.. :-[

samassa kimppatilauksessa olin minäkin, ja vieläpä samat osat tuli... ;) Imperiolle siis pisteet jälleen kerran täältäkin :)
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Evox:ltä tuli tavarat tosi nopsasti perille.Joten kiitoksia vaan.
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Perhana,nämähän unohtuu yhtä nopeasti kuin viime lauantai-ilta,mutta jos oikein pinnistän niin Jahvetti,andy,Ilotalo ainakin mahtuu oman listani jatkoksi,vaikka tarkempaa muistikuvaa ei olekkaan..


Pääsääntöisesti voisi sanoa että 99% klubilaisista OK,ainoa kenestä itsellä(nikin) sanomista on Esku,eli Firmware..

ERIT:
H.kohtaisesti en ole Päivistä kertaakaan maininnut,joten pistetäänpä plopplop-pisteet sinnekin päin.
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

ST sanoi
Pääsääntöisesti voisi sanoa että 99% klubilaisista OK,ainoa kenestä itsellä(nikin) sanomista on Esku,eli Firmware..

eikun finnware. :) sinulta taisin ostaa kaasarin tai pari, ja homma sujui hyvin, joten ST meikäläisen listan jatkoksi :)
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

nostokurki sanoi
eikun finnware. :) sinulta taisin ostaa kaasarin tai pari, ja homma sujui hyvin, joten ST meikäläisen listan jatkoksi :)
Ware ku ware,jotain sinnepäin..

Juu,niistähän tais aikanaan kaupat olla,eli plopplolit sinnekkin päin!
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Kiitokset nimimerkeille Samppa (jälleen kerran!) ja cantoona :peukku ja omalta osalta pahoittelut osien toimituksen venymisessä :seina
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Nokonzok, Ale, Simonsays, Pexi, Jani T, Mystinen Galant, Febiz, Imperio, JOPPE... Kun muistaisin kaikki, mutta tässä taas jotain päivitystä.
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Christian Harasek sanoi
Kiitokset nimimerkeille Samppa (jälleen kerran!) ja cantoona :peukku ja omalta osalta pahoittelut osien toimituksen venymisessä :seina

Todella asiallista toimintaa,Kiitos! :peukku
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Veeti-Boy++

Kaupat synty erittäin hyvin ja tuotekkin taisi olla mulle matkalla ennenkun rahat näky tilillä ;D
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Kiitokset nopeasta toimituksesta lancer evo-r, tavaran toimivuudesta en tiedä, luotan sanaasi, koska testaan sitä sitten joskus ;D

Ps. oishan laatikon sisällä voinut olla vähän pehmikettäkin ;)
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

lancer evo-r sanoi
Tuli sama mieleen kun olin jättänyt paketin matkahuoltoon. :-[

niin ja oisit voinu laittaa sen ilmanputsarikotelon puolet pienempään pahvilaatikkoon.. ;D
oli nimittäin aika härskit rahti kulut about 2-3kilon paketissa..
ei muuten mitään valittamista :peukku
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

jykäh sanoi
niin ja oisit voinu laittaa sen ilmanputsarikotelon puolet pienempään pahvilaatikkoon.. ;D
oli nimittäin aika härskit rahti kulut about 2-3kilon paketissa..
ei muuten mitään valittamista :peukku

Eikös matkahuolto velota painon mukaan ainakin "perus kokosissa" paketeissa.
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Samppa sanoi
Eikös matkahuolto velota painon mukaan ainakin "perus kokosissa" paketeissa.

En tiedä, tässä kaikki mitä mulla tuli maksamaan, paska matkahuolto.

Asiamiesmaksu 1.30 €
Bussiennakko 10 €
Bussiennakkopallkio 7.20 €
Polttoainelisä 1 0.41 €
Pyöristys -0,01 €
Bussipaketti 9,30 €


1 Kilo oli paketin, mutta miks ihmeessä tuohon lisätään tommosia ihme vitun maksuja, anteeksi kielen käyttöni, mutta kun vaan kiristeleee sen verran paljon taas että mun puolestani sais loppua koko matkahuoillon toiminta.
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Veikka sanoi
En tiedä, tässä kaikki mitä mulla tuli maksamaan, p*ska matkahuolto.

Asiamiesmaksu 1.30 €
Bussiennakko 10 €
Bussiennakkopallkio 7.20 €
Polttoainelisä 1 0.41 €
Pyöristys -0,01 €
Bussipaketti 9,30 €


1 Kilo oli paketin, mutta miks ihmeessä tuohon lisätään tommosia ihme v*tun maksuja, anteeksi kielen käyttöni, mutta kun vaan kiristeleee sen verran paljon taas että mun puolestani sais loppua koko matkahuoillon toiminta.

joku ei pidä paikkaansa, laskurikin antaa hinnaksi 17e kuluineen 1kg paketille :nykii
ja voit toki pistää postilla paketteja, ite taas karsastan postia... muutaman paketin posti tuhonnu... eivätkä korvaa

edit: 18e...
Bussipaketti: Osoitekortti 1,20 € nouto Bussiennakko 7,20 € 1 kg yhteensä 18,11 €
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Mr mmc sanoi
joku ei pidä paikkaansa, laskurikin antaa hinnaksi 17e kuluineen 1kg paketille :nykii
ja voit toki pistää postilla paketteja, ite taas karsastan postia... muutaman paketin posti tuhonnu... eivätkä korvaa

Voikos tuohon vaikuttaa paketin koko ??
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Veikka sanoi
En tiedä, tässä kaikki mitä mulla tuli maksamaan, p*ska matkahuolto.

Asiamiesmaksu 1.30 €
Bussiennakko 10 €
Bussiennakkopallkio 7.20 €
Polttoainelisä 1 0.41 €
Pyöristys -0,01 €
Bussipaketti 9,30 €


1 Kilo oli paketin, mutta miks ihmeessä tuohon lisätään tommosia ihme v*tun maksuja, anteeksi kielen käyttöni, mutta kun vaan kiristeleee sen verran paljon taas että mun puolestani sais loppua koko matkahuoillon toiminta.

No ite oon huolammu et ostajan kannattaa maksaa suoraan myyjä tilille,
niin säätää tuo ennakkopalkkiot ja maksaa vain kuljetuksesta.

Säästää helposti kymppejä...
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

jykäh sanoi
niin ja oisit voinu laittaa sen ilmanputsarikotelon puolet pienempään pahvilaatikkoon.. ;D
oli nimittäin aika härskit rahti kulut about 2-3kilon paketissa..
ei muuten mitään valittamista :peukku

Oli tuskan takana löytää yhtään mitään laatikkoa. Tai olis jotain vannelaatikoita ollut mut ne on vielä isompia. :) Ja tosiaan oon siinä käsityksessä että saa olla todella iso paketti että MH alkaa koosta velottamaan...
 
Vs: Foorumin luottokauppiaat

Mikko412 plussaa... tovin kesti mutta lupauksensa piti... et suositellaan. ;D ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom