Moro,
Oli Galantti tulppien vaihdossa ja nyt kun ajelin kotiin, niin tuntuu ettei kaikki oo ihan kohdallaan.
Eli paikaltaan kun lähtee vähän hätäsemmällä kiihdytyksellä niin liikkeelle lähtö on tuttuun tapaan rivakka, mutta noin 3000-5500 rpm välillä ei tunnu tapahtuvan oikein mitään muuta kun se, että kierrokset nousee. Sama homma antoi sitten auton vaihtaa tai kepitti itse. Lisäksi tuntuu vähän arpovan kakkoselle vaihtoa. Normi ajossa ei mitään ihmeellistä ja isommilla vaihteilla vaihdot ja normaali matka-ajo meni ihan kuten ennenkin ja kierrokset sitä mitä tottunut "ruudulla" näkemään.
Otetaanko imusarjaa purkaessa / tulppia vaihdettaessa irti jotain, joka voisi laatikon toimintaan vaikuttaa?! Vai mistä voisi olla kyse? Entä onko jotain testejä tms. mitä vois tehdä? Ja ennenkaikkee uskaltaako tolla ajaa?
Oli Galantti tulppien vaihdossa ja nyt kun ajelin kotiin, niin tuntuu ettei kaikki oo ihan kohdallaan.
Eli paikaltaan kun lähtee vähän hätäsemmällä kiihdytyksellä niin liikkeelle lähtö on tuttuun tapaan rivakka, mutta noin 3000-5500 rpm välillä ei tunnu tapahtuvan oikein mitään muuta kun se, että kierrokset nousee. Sama homma antoi sitten auton vaihtaa tai kepitti itse. Lisäksi tuntuu vähän arpovan kakkoselle vaihtoa. Normi ajossa ei mitään ihmeellistä ja isommilla vaihteilla vaihdot ja normaali matka-ajo meni ihan kuten ennenkin ja kierrokset sitä mitä tottunut "ruudulla" näkemään.
Otetaanko imusarjaa purkaessa / tulppia vaihdettaessa irti jotain, joka voisi laatikon toimintaan vaikuttaa?! Vai mistä voisi olla kyse? Entä onko jotain testejä tms. mitä vois tehdä? Ja ennenkaikkee uskaltaako tolla ajaa?