Galant 2.5V6 hihnapyörä

Sauvignion

New Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2016
Moro,
Oon etsinyt kissojen ja koirien kanssa, että mistä saisin Galantin -99 2,5 V6 (163hv, AE13) farkkuun hihnapyörää mutta huonolla menestyksellä. Löytyisköhän joltain "hyllystä", kun piti tiskiltäkin laittaa tehtaalle asti kyselyä.

Eli varaosanumerolla MD316782.

Kiitos!
 
Vs: Galant 2.5V6 hihnapyörä

Jos vanhasta on mitään jäljellä niin itse olen muutamassa tapauksessa taipunut teettämään alumiinisen hihnapyörän, varsinkin jos niissä on taipumuksena vulkanoinnin pettäminen. Sen jälkeen osa on käytännössä ikuinen.
 
Vs: Galant 2.5V6 hihnapyörä

T. Kiili sanoi
Jos vanhasta on mitään jäljellä niin itse olen muutamassa tapauksessa taipunut teettämään alumiinisen hihnapyörän, varsinkin jos niissä on taipumuksena vulkanoinnin pettäminen. Sen jälkeen osa on käytännössä ikuinen.

Mutta muu kone ei. Sen tarkoitus on toimia värinänvaimentimena. Alumiinibilletti ei paljoo värinöitä vaimenna.
 
Vs: Galant 2.5V6 hihnapyörä

kissojen ja koirien sijaan suosittelen: google:

http://www.topvaraosat.fi/valmistaja/blue-print/2880483
 
Vs: Galant 2.5V6 hihnapyörä

Google ollut aika kuumana. Topvaraosien yhteystiedot menevät autodocin kanssa samaan paikkaan, josta sanottiin etteivät pysty toimittamaan. Uuden sais n.8 viikossa tehtaalta... ;)
 
Vs: Galant 2.5V6 hihnapyörä

Kyllä mullla on autonvaraosat24 lähteny aina osat tuleen jos on lukenu että löytyy 24h sisään....
 
Vs: Galant 2.5V6 hihnapyörä

Samaan paikkaan sieltä autonvaraosat24 lähtee sposti (autodoc), ja sieltä vastailtiinkin, että on loppuunmyyty vaikka piti lähteä 24h sisään.
 
Takaisin
Ylös Bottom