Aamupäivällä rupesi Galantti kiukuttelemaan heti käynnistyessään. Eli normaalisti käynnistelin moottorin ja samantien kierrokset rupesi nousemaan lähemmäs kolmea-neljää tuhatta eikä asetu millään. Eilen illalla toimi ihan normaalisti.
Nyt päivän mittaan on käyty läpi kaikki letkut ja kiinnitykset sekä piuhat, ryypyn ja kaasuvaijerin toiminta sekä tyhjäkäyntiruuvi poistettu kokonaan, että pystyy ajamaan jollain tavoin järkevästi.
Mikähän yhteys ajovaloilla on tyhjäkäyntiin? Valot kiinni saan tyhjäkäynnin pysymään alle 1000rpm, mutta kun ajovalot napsauttaa päälle niin tyhjäkäynti nousee noin 1400rpm paikkeille.
Auto toimii muuten täysin normaalisti. (Hirmuisen suuret) tehot on tallessa, ei nyi tai jätä kierroksia leijaamaan. Kierrokset eivät siis laske alle 3000rpm jos tyhjäkäyntiruuvi on paikallaan.
Nyt päivän mittaan on käyty läpi kaikki letkut ja kiinnitykset sekä piuhat, ryypyn ja kaasuvaijerin toiminta sekä tyhjäkäyntiruuvi poistettu kokonaan, että pystyy ajamaan jollain tavoin järkevästi.
Mikähän yhteys ajovaloilla on tyhjäkäyntiin? Valot kiinni saan tyhjäkäynnin pysymään alle 1000rpm, mutta kun ajovalot napsauttaa päälle niin tyhjäkäynti nousee noin 1400rpm paikkeille.
Auto toimii muuten täysin normaalisti. (Hirmuisen suuret) tehot on tallessa, ei nyi tai jätä kierroksia leijaamaan. Kierrokset eivät siis laske alle 3000rpm jos tyhjäkäyntiruuvi on paikallaan.
Viimeksi muokattu