Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

M

Miksubishi

Guest
joo elikkä vaiheloota sano riks,raks,poks :seina. Eli koppaan muuan reikä ja halkeamia ja ottihan se uuden asennonki. Purkanu en oo vielä mittää mut oisko mahollista et akselien mutterit ois auennu? Onko mittää ratkasua että miten sais laatikosta sellasen että se kestää koneen tehot (max 425hv) mut pää sääntöisesti ei ajeta ku rapiialla 300hv:llä (tietääkseni ku ahdot on ruuvista pienimmällä ku saa? Ja ynnä muut hyvät neuvot ja kommentit ovat tervetulleita!!!
 

Liitetiedostot

  • 2012-03-28 17.32.35.png
    2012-03-28 17.32.35.png
    236.1 KB · Lukukerrat 461
  • 2012-03-28 17.29.49.png
    2012-03-28 17.29.49.png
    218.2 KB · Lukukerrat 457
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Ootko paikaltaa ottanu kovia lähtöjä?
Sehän se pahemmin lootaa/voimansiirtoo rasittelee...
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Niin ja onko kyseessä GTI:n laatikko vai VR4:n. Niissä on laakeroinnin kannalta pikkasen eroja.
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Ite en ole paikoiltaan kovia lähtöjä tehny et kaikki mitä on ollu nii on ollut 2pykälä vähintään silmässä..

Tietääkseni laatikkona on GTI:n laatikko. Käykö tuohon heittämällä se VR4:sen laatikko vai tuottaako ongelmia? Ja miten tuo GTI:n ja VR4:sen kytkin eroaa siis asennuksen kannalta? Kytkimenä tais olla koku clutsmaster fx300 tai jokseenki sinne päin kirjotettuna!...
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24884.0 <---joskus itekki meinannu laittaa...jäi laittamatta.

gti:ssä erikokonen kytkin ku vr4, eli onko sulla vr4 kone vai vaparista tehty?
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Kytkin onnistuu ihan vauhtipyörän vaihdolla. Laatikossa on eri välitys etuperässä ja sen takia tuottaa ongelmia.
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Kone on vr4 tai niin ainaki myyjä kertonu.japanin tuonti kone..mikä ois sit nättein ratkasu asiaan?
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Kävi tuossa villi ajatus et auttaskohan yhtään jos jostai löytys loputki VR4:sen tekniikasta ja löis paikoilleen vai meniskö heittämällä paikoilleen ??? :nykii
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

joo perän, laatikon, kulmavaihteen hilut on samoilla kiinnityspisteillä.
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Nii just eli heittämällä paikoilleen..onko muuta mitä pitäs sit ottaa huomioon???Mistähän moiset osat löytys tai vois kysellä ja oiskohan kui kallis paukku???
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Jos samasta autosta on kyse??? (KFN-***) ni voimansiirto on GTI:stä ja kone on eclipsestä, periaatteessa sama ku VR mut kuitenni eri, molemmat 4G63 toisessa 240hp? ja toises 190hp?... Eli GTi:n laatikkoa laittamaan, joita ei löydy tai on kalliita TAI VR4:sen koko voimansiirto joita löytyy vielä vähemmän ja on vielä kalliimpia ja sama EVOsta.... Paras vaihtoehtohan ois että koko voimansiirto evosta. :peukku

Ja laatikko ei paukaha jos EI kytkimellä sudittele tai ota paikaltaan lähtöjä ::) Ainakin itellä toistaiseksi kestäny vaik asvaltilla pyöritelly ;D Tietenki täytyy ottaa huomioon että KO autossa on "keskilukko" mulla ei..
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Miksubishi sanoi
Nii just eli heittämällä paikoilleen..onko muuta mitä pitäs sit ottaa huomioon???Mistähän moiset osat löytys tai vois kysellä ja oiskohan kui kallis paukku???

Niin sanottakoon että varmaan ainut mistä löydät = ostamalla koko auton varaosiksi jos jostain löytyy viel sellasia mitkä viitsii pistää osiksi... Laatikot on hyvin haluttua tavaraa ;D

Itsellä olisi 1 laatikko osina huollettuna/laakeroituna MUTTA ilman pääakselia, jos sulla pääakseli ehjänä ni saisit kyllä rakennettua yhden ehjän lootan ja laatikko on hyvin yksinkertainen kasata (tarkat manuaalitki löytyy)
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Khyl on sama auto kyseessä.. Sehä se onki et jos jostai löytys nii on kallis paukku sit..käykö ne evo3 osat heittämällä paikoilleen?mistä muuten auton tiiät nii hyvin?laita vaikka yv:n takas..gtin laatikko ku sulla on joute ylimmääränen?
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Tämä kyseinen auto on muutes nyt mulla,ja olis kiva tietää siitä vähän taustaa..? Informoikaa ihmeessä..! :) Ajattelin tehä siitä hienon,toimivan ja kestävän pelin..! :) samikuronen@jippii.fi :driver
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Sammy83 sanoi
Tämä kyseinen auto on muutes nyt mulla,ja olis kiva tietää siitä vähän taustaa..? Informoikaa ihmeessä..! :) Ajattelin tehä siitä hienon,toimivan ja kestävän pelin..! :) samikuronen@jippii.fi :driver



Moro.
Laitoin sähköpostia. Minun rakentama autohan tuo alkujaan on Tai jos sitä rakenteluksi kutsua ;D ;D
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

Moi!

Varastosta löytyy Galant GTI 4x4 Dynamic-4 vm. -91 vaihdelaatikko ja kytkin (ilman jakolaatikkoa), hp. 250 euroa + toimituskulut. Käytöstä poistettu ja kilometrejä kertyneenä 335 000..

Ilmottele jos kiinnostaa :)
 
Vs: Galant -91 GTI dynamic-4 VR4 Vaihelaatikko

puol vuotta sit ois kiinnostanu mut uuen jo hommasin ruottin puolelta ja eipä oo autoakaan enää.. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom