Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Noniin pahoitteluni, mutta en löytänyt mitään ilmausohjeita joista olisi apua.

Elikkä miten tapahtuu? Ongelmana siis että konerenmpan jäljiltä on perhanasti ilmaa jäähdytysjärjestelmässä..

Tattista kaikille vastanneille!
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

Syylarin korkki irti, kone käyntiin ja kierrättelet konetta, puristelet letkuja ja täyttelet nestettä sitä mukaan kun ilmaa tulee. Näillä eväillä on jokainen mitsu tullut ilmattua. Aikaa kandee nyt varaa sen puol tuntia ainakin.
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

ja mieluusti keula korkeemmalle kun perä,tai vähintään tasasella maalla.

omia ei kyllä pahemmin oo tarvinnu ilmata,kun hitaasti antaa jäähynesteen vajota.eka tulee syylaris täyttä mutta 10min päästä menee hiukka lisää ja sit kun oottelee vielä hetken ja painelee ylävesiletkuu sekä täyttää loput ni hyvä.(paisarin täyttää vaik siinä ootelles)

jos vielä tän jälkeen purskauttaa nesteet pihalle jostain(kuten aikasemmista jutuista lukenu)ni sit kansi halki tai tiiviste vitullaan/pilalla.(muita treadeja lukeneena) ja tää autohan on jo myynniskin myyntipuolella ;D
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

mikko412 sanoi
ja mieluusti keula korkeemmalle kun perä,tai vähintään tasasella maalla.

omia ei kyllä pahemmin oo tarvinnu ilmata,kun hitaasti antaa jäähynesteen vajota.eka tulee syylaris täyttä mutta 10min päästä menee hiukka lisää ja sit kun oottelee vielä hetken ja painelee ylävesiletkuu sekä täyttää loput ni hyvä.(paisarin täyttää vaik siinä ootelles)

jos vielä tän jälkeen purskauttaa nesteet pihalle jostain(kuten aikasemmista jutuista lukenu)ni sit kansi halki tai tiiviste vitullaan/pilalla.(muita treadeja lukeneena) ja tää autohan on jo myynniskin myyntipuolella ;D

Jep, lämmöt nousee edelleen, ja työntää vedet vissiin ulos.

Ongelmallinen tapaus kyllä, eikä voi oikein myydäkkään ennenkuin kaikki toimii normisti..
Asiaa ei oikein auta että auto on 50km päässä tutullafiksarilla ja oma faija käy välillä säätämässä asiat päin helvettiä ja soittelee perästä ettö taas on kaikki päin helvettiä, paska auto. :seina

Tiedä tuota pitääkö kohta myyä täällä jollekkin parilla satkulla vara-osa autoksi :/
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

koittakaa ilman termostaattia,pysyykö lämmöt kurissa. työntääkö heti käyntiin lähtiessä vettä pihalle? vai vasta kun kone lämpenee? entä vielä sellanen että kun vanha kansipahvi tuli otettua pois näyttikö se palaneelta vai ehjältä?
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

Vanhassa kansipahvissa oli palamisen merkkejä, ei kuitenkaan pahoja. Vesipumppua nuo epäilevät myös.
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

pyöriikö flekti? ettei olisi anturi menny siitä? nostaa lämpöjä ja sylkee kyllä vedet ulos jos ei pyöri
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Jäähdytysjärjestelmän ilmaus.

Siis lämppäri ei puhalla lämmintä ilmaa->vesi ei kierrä->uusi vesipumppu.

Tämmöisellä suunnitelmalla mennään nyt koska, termostaatin vaihtaminen ei auttanut asiaan.

Vesipumppua ei oltu vaihdettu viime jakopään yhteydessä, joten se kuullostaisi loogiselta vaihtikselta.
 
Takaisin
Ylös Bottom