Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Elikkä jos joku vois avittaa, netistä ei oikein momentteja löytynyt..
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=9940.0 tuommoiset haulla lölysin, mutta taitaapi olla vanhemman mallin ohjeet.

Kirrausjärjestys on kyllä hanskassa, arvot vain uupuvat! ;D
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

tehtaan manuskasta

vaihe 1 78nm
vaihe 2 löysää pultit
vaihe 3 20nm
vaihe 4 kiristä 90 astetta(1/4 osa kierrosta)
vaihe 5 kiristä 90 astetta (1/4 osa kierrosta)

ja pultin kierteisiin neuvotaan pistämään moottoriöljyä

pultin pituus max 99,4mm kannan alta mitattuna

ja kiristys järjestys uloimmista pulteista ristiin sisäänpäin!

en tiedä pystysinkö skannaa sivun ja liittää tähän?
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

Suuret kiitokset!
Eiköhän tuossa ole kaikki info mitä tarvitaan!
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

mikko412 sanoi
tehtaan manuskasta

vaihe 1 78nm
vaihe 2 löysää pultit
vaihe 3 20nm
vaihe 4 kiristä 90 astetta(1/4 osa kierrosta)
vaihe 5 kiristä 90 astetta (1/4 osa kierrosta)

ja pultin kierteisiin neuvotaan pistämään moottoriöljyä

pultin pituus max 99,4mm kannan alta mitattuna

ja kiristys järjestys uloimmista pulteista ristiin sisäänpäin!

en tiedä pystysinkö skannaa sivun ja liittää tähän?

Minulle on aina opetettu että keskeltä päihin päin kiristettäis...
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

tossa kuitenki toi tehtaan antama ohje.

olen itekkin ollu tähän asti siinä uskossa että sisältä ulospäin olis järjestys.mutta aina oppii uutta :peukku
 

Liitetiedostot

  • kiristysmomentit 4g63 soch vm 92-96 uusi.JPG
    kiristysmomentit 4g63 soch vm 92-96 uusi.JPG
    102.1 KB · Lukukerrat 179
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

pikkasen kärsi kun piti skannauksen jälkeen muuttaa palstalle sopivaksi tiedostoksi(emäntä muutti ite kun en osaa )mutta ehkä siitä saa selvän? toivottavasti
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

No ei oikein saa selvää. Kerroppa mistä tuo tieto on, eli tuo alareunassa oleva kirjain/numeroyhdistelmäkin auttaa. En omista tiedoista löytänyt kyllä sellaista ohjetta missä kiristetään päistä keskelle.
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

sivun alalaidassa tekstit(paksummalla mustalla)

mitsubishi motors corporation Dec. 1992 PWDE9211

nämä 3 n.10cm paksua opusta tuli mulle auton mukana kun sen muutama vuosi sitten ostin ja auton edellinen omistaja on helkamalla ollu töissä ja sieltä kirjat tulleet.


kirjan kannessa tekstit

workshop manual
chassis
mitsubishi galant "93 models and after
pub.no.PWDE9211 VOL.1
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

Eli ne on ilmeisesti sellaisia sinisiä kansioita? Tuosta numerosarjasta päätellen on ns. ensimmäinen painos kyseessä. Jos tuossa kuvassa tosiaan on niin että päistä keskelle kiristys, siihen on todennäköisesti tullut korjaus seuraavassa päivityksessä. Päivityksen/uudemman painoksen erottaa kirjan numeron perässä olevasta kirjaimesta, tässä tapauksessa esim. PWDE9211-A.
Oikea järjestys löytyy myös Engine Workshop Manual PWEE9037-C
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

sinisii opuksii on. korjatuista ym muista painoksista en tiedä mutta tuskin tämäkään täysin väärässä on kun kuitenkin käytössä ollu?

hullua se kyllä minustakin on lähteä päistä keskelle kiristämään,mutta näin tämä kirja mikä mulla on väittää :-\
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

Tuossa kohtaa se on kyllä väärässä.
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Kannen kirraus momentit.

uge sanoi
Tuossa kohtaa se on kyllä väärässä.
Sanoisin samaa,olisi ensimmäinen mitsun WSM joka näissä koneissa käskee väärinpäin kirimään,eihän muillakaan automerkeillä noin tehdä,eikä pyörissäkään.

OT:
Aika hazardi moka muuten,on tainnu japsi-piirtäjä saada hieman palautetta aiheesta..
 
Takaisin
Ylös Bottom