ketäs olis oikein ECU-jumala?? alkaa nyppiin toi E39A vr-4 swappi ku 12km työmatkan aikana melkein 8km mennään rikastuksella(seos 10.5-12AFR).. autossa webasto jota käytetään ahkerasti ja laajakaista uusimmalla boschin anturilla joten millä perusteella ecu heittää lisärikastuksen pois? moot. lämpötilan? aina ulkolämpötilasta riippuen PLX heittää stoikiometriselle suurinpiirtein samoissa kohdin matkaa.. ensimmäisenä tuli mieleen jos rukais vähän lämpöanturia(eculle menevää) siis sopiva vastusväliin vai kannattasko tehdä jopa ihan ohjelmallisesti? -Mielestäni siis pitää liian kauan rikastusta päällä.. toi 20l/100km vois olla vähän pienempikin.
samaa ongelmaa saattaa olla myös vaikea starttaus lähes aina.. kaasu pohjassa saa startata, muuten ei käynnisty... tällöinkin siis aivan liian rikkaalla...
samaa ongelmaa saattaa olla myös vaikea starttaus lähes aina.. kaasu pohjassa saa startata, muuten ei käynnisty... tällöinkin siis aivan liian rikkaalla...