Galant glsi mittarit

  • Viestiketjun aloittaja Kari_Tapio
  • Aloituspäivämäärä
Vs: Galant glsi mittarit

taa topicci vastas lähinnä sitä mitä hain, eli löytyykö keltää uudempaan galanttiin pohjia? nyt ois mittaristo pöydällä muissa tarkotuksissa mut vois toki vaihtaa pohjankii jos joltain löytyy
 
Vs: Galant glsi mittarit

Eikö niitä mittarinpohjia nyt voisi laittaa tuonne galleriaan vaikka ladattavaksi. Typerää kun porukka niitä marisee vuositolkulla sähköposteihin. :D Vai onko ne niin salaista tietoa?
 
Vs: Galant glsi mittarit

Onkos glsi ja gti galanteilla samanlaiset mittarit? ja jos on niin voisko joku lähettää ne mulle (p.kaunisto@gmail.com) jos on tallella? koitin kattoa pisin clubia mutta ei taida olla missään ladattavana.
 
Vs: Galant glsi mittarit

P.Kaunisto sanoi
Onkos glsi ja gti galanteilla samanlaiset mittarit? ja jos on niin voisko joku lähettää ne mulle (p.kaunisto@gmail.com) jos on tallella? koitin kattoa pisin clubia mutta ei taida olla missään ladattavana.

Sattumalta nuo koneelta löysin, laitoin meiliä.
 
Vs: Galant glsi mittarit

Mulle vois kans pohjat laittaa osoitteeseen brazilrome@gmail.com
Kiitos jo etukäteen.
 
Vs: Galant glsi mittarit

brazilrome sanoi
Mulle vois kans pohjat laittaa osoitteeseen brazilrome@gmail.com
Kiitos jo etukäteen.
Mr mmc sanoi
laitappa mullekin... pitää parannella omia ;D ja vanhat pohjat hukkasin :-X
j.seeslahti miuku gmail com
Pohjat odottaa teitä sähköpostissa :peukku
 
Vs: Galant glsi mittarit

HuBu sanoi
Pohjat odottaa teitä sähköpostissa :peukku

Meikäkin tarvis noita mittarinpohjia. Löytyykö -94 vuosimallin 1.8 gli galanttiin.
Kokeilis noita, niin ei tarvis kalliita plasmapohjia tilata.
Kiitokset jo etukäteen!

Sähkäri os. on miksu-78@hotmail.com



Niin, löytyykö keltään?
 
Vs: Galant glsi mittarit

Jos jollakin ois E55 GLS Galluun pohjia niin kehtaisiko lähettää osoitteeseen temetus@hotmail.com

Kiitos!
 
Vs: Galant glsi mittarit

eli onkos nää ny samat ku gti gallun mittarit? ois vähän cool ku sais sellaset smokelasi tyyliset :D kuinkahan se systeemi toimii. mietin myös että jos laittais valkoset mittarin pohjat ja uv valon jotenki kotkais sinne niin se hohtais silleen komeesti :D niin ja mullekki vois postata niitä pohjia henri.syvajarvi(ät)seamk.fi
 
Vs: Galant glsi mittarit

laiton kuvat sulle. jos joku muu niitä tarvii niin voi täältä tai yv:n kautta pyydellä :driver
 
Vs: Galant glsi mittarit

siinä ei kauaa nokka tuhissu. :) onko ne valmiiks koossa että senku printtaa? joskus muinoin koin ongelmaksi saada oikeaan kokoon koneen näytöllä ja sit se mitä tulee printteristä ulos. :s
 
Vs: Galant glsi mittarit

muuten näyttivät olevan samat ku gti:Ssä mutta punaraja alkaa tonnia alempaa tässä. voikko nakata ne orkkiksetki mailiin? ^^
 
Vs: Galant glsi mittarit

Mullekkin sais sähköpostiin laitella, -93 galantin mittariston pohjia !! :) ruunanen@gmail.com
Etukäteen jo suurkiitos hänelle joka lähetteleepi ! :)
 
Takaisin
Ylös Bottom