Galant gti tyhjäkäynti ongelma ennen ja jälkeen kaasuläppäkotelon putsauksen

fakkfeis

New Member
Liittynyt
20 Marraskuu 2007
Autohan on elantra gte 1.8 -94, mutta kone on periaattessa galant gti:n 88-92

Ja ongelma on tyhjäkäynti.

Aikaisemmin ongelma oli, että auto ei pysynyt kylmänä käynnissä ja kun sitten oli hieman ajettu ja pysyi itsekseen käynnissä, niin kierrokset olivat ~500 ja pientä seilaamista.
Vikakoodeja yritetty lukea -> kaikki ok.

Pari päivää sitten huomasin täällä erään aiheen kaasuläppäkotelon putsauksesta. Aikani tutkittuani aihetta, päätin putsata omasta sen. -> kotelo irti - putsaus - takaisin paikalleen.

No putsaus paranti ehkä liikaakin tyhjäkäyntiä nimittäin nyt tyhjäkäynti on ~1200-1500.
Kylmää konetta käynnistäessä vieläkin samoja ongelmia, jos ei tarjoa heti kaasua niin saattaa sammua.

kaikki letkut, liitokset, liittimet tarkastettu.
 
Vs: Galant gti tyhjäkäynti ongelma ennen ja jälkeen kaasuläppäkotelon putsauksen

Ootko käännelyt tyhjäkäyntimoottoria siinä ohella kun on ollut läppä auki?

Niin eihän gti galantissa ole 1.8kone vaan 2.0.. Pientä vilaamista vaan :)
 
Vs: Galant gti tyhjäkäynti ongelma ennen ja jälkeen kaasuläppäkotelon putsauksen

En ainakaan tietoisesti :), missäs siinä se tyhjäkäyntimoottori on? :-[

Ja sitten sellainen kysymys, että mistä voi johtua hienoinen nykiminen ajettaessa tasaista nopeutta?
Lueskelin noita vastaavanlaisia aiheita, niin onko odotettavissa ecun irtisanoutumista?
 
Takaisin
Ylös Bottom