Autohan on elantra gte 1.8 -94, mutta kone on periaattessa galant gti:n 88-92
Ja ongelma on tyhjäkäynti.
Aikaisemmin ongelma oli, että auto ei pysynyt kylmänä käynnissä ja kun sitten oli hieman ajettu ja pysyi itsekseen käynnissä, niin kierrokset olivat ~500 ja pientä seilaamista.
Vikakoodeja yritetty lukea -> kaikki ok.
Pari päivää sitten huomasin täällä erään aiheen kaasuläppäkotelon putsauksesta. Aikani tutkittuani aihetta, päätin putsata omasta sen. -> kotelo irti - putsaus - takaisin paikalleen.
No putsaus paranti ehkä liikaakin tyhjäkäyntiä nimittäin nyt tyhjäkäynti on ~1200-1500.
Kylmää konetta käynnistäessä vieläkin samoja ongelmia, jos ei tarjoa heti kaasua niin saattaa sammua.
kaikki letkut, liitokset, liittimet tarkastettu.
Ja ongelma on tyhjäkäynti.
Aikaisemmin ongelma oli, että auto ei pysynyt kylmänä käynnissä ja kun sitten oli hieman ajettu ja pysyi itsekseen käynnissä, niin kierrokset olivat ~500 ja pientä seilaamista.
Vikakoodeja yritetty lukea -> kaikki ok.
Pari päivää sitten huomasin täällä erään aiheen kaasuläppäkotelon putsauksesta. Aikani tutkittuani aihetta, päätin putsata omasta sen. -> kotelo irti - putsaus - takaisin paikalleen.
No putsaus paranti ehkä liikaakin tyhjäkäyntiä nimittäin nyt tyhjäkäynti on ~1200-1500.
Kylmää konetta käynnistäessä vieläkin samoja ongelmia, jos ei tarjoa heti kaasua niin saattaa sammua.
kaikki letkut, liitokset, liittimet tarkastettu.