Galant/legnum pohjapanssari

Nkos

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2012
Sijainti
Tampere
Onko galluissa/leguissa vakiona pohjapanssaria koneen alla? Käykö euromallin panssari?
Ois meinaan pelastanu ilmastoinnin letkun jos ois jäärata leikeissä ollut alla ::)

-Niko
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Nkos sanoi
Onko galluissa/leguissa vakiona pohjapanssaria koneen alla? Käykö euromallin panssari?
Ois meinaan pelastanu ilmastoinnin letkun jos ois jäärata leikeissä ollut alla ::)

-Niko
muoviset on. Mutta Lielahden Fixukselta löytyy vapari galantin metallinen panssari, jonka saanee sovitettua myös vr4:seen
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Juu lähinnä muovinen haussa mutta metallinen ois tietty parempi. Ainoo vaan että ei taida olla alumiininen vaikka niitäkin joihinkin saa.
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Nkos sanoi
Juu lähinnä muovinen haussa mutta metallinen ois tietty parempi. Ainoo vaan että ei taida olla alumiininen vaikka niitäkin joihinkin saa.

Pistäppä YV:tä nimimerkille Webtrap86.. ainakin lauantaina sen nurkissa pyöri muovinen pohjalevy
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Tommonen aftermarket panssari olis aika hieno juttu, kohan ei haukkaa maavaraa kohtuuttomasti. ::)
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Hemppis sanoi
Pistäppä YV:tä nimimerkille Webtrap86.. ainakin lauantaina sen nurkissa pyöri muovinen pohjalevy

Painotan OLI ;D
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Täähän on siis webtrapin vanha.. Eli siis sellanen on ollut mutta ei enää? No ei voi mitään..
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Uusia saa mitsultakin, olikohan se 180 € kieppeillä
Euromallin käy jos se on Avance mallisesta, muuten se ei reunoilla yltyy ihan puskuriin asti

Edit: MR521292 on sopivan varaosanumero
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Nkos sanoi
Täähän on siis webtrapin vanha.. Eli siis sellanen on ollut mutta ei enää? No ei voi mitään..
Lähti toisen klubilaisen mukaan lauantaina.
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Edelleen asiasta on pieni epävarmuus noitten osanumeroitten suhteen.

Anderz voisi valottaa. Mun auto haluaisi ton vitosella alkavan osanumeron mutta tuossa muovissa on kolmosella alkava numero........
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Mitenköhän mahtaisi Koy sheriffin Galanttiin tarkoitettu teräspanssari käydä VR-4 malliin? http://www.tarvikkeet.fi/tuote/3298/mitsubishi/pohjapanssari-mitsubishi-galant
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

_AH_ sanoi
Mitenköhän mahtaisi Koy sheriffin Galanttiin tarkoitettu teräspanssari käydä VR-4 malliin? http://www.tarvikkeet.fi/tuote/3298/mitsubishi/pohjapanssari-mitsubishi-galant

Tuommone ois helvetin hyvä!

Ketä testaa? ;D
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

MäTSi sanoi
Tuommone ois helvetin hyvä!

Ketä testaa? ;D
Morjes toi painaa paljo jos on terästä!
Me want aluminium!!
Täytyy kai irti ottaa öljynvaihdon ajaks? Teräksiseen tarvii melkein kaverin ;D
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

mystinengalant sanoi
Edelleen asiasta on pieni epävarmuus noitten osanumeroitten suhteen.

Anderz voisi valottaa. Mun auto haluaisi ton vitosella alkavan osanumeron mutta tuossa muovissa on kolmosella alkava numero........

Missä muovissa on kolmosella alkava numero?
Kuvassa on vr4seen väärä pohjalevy eli varmaan toi kolmosella alkava. MR521292 on muuten sama mutta siihen on liitety jatkopaloja, ks hieno paint kuva :D
Nuo kulmapalat sopii myös, mutta ne pitää jatkaa samanverran

Tommonen kestävä pohjapanssari olisi kyllä hyvä. Näyttää aika erillaiselta verrattuna alkuperäiseen, ja tulee varmaan kiinni runkoon eikä muoviosiin niin kuin alkuperäinen
 

Liitetiedostot

  • pohjalevy.jpg
    pohjalevy.jpg
    40.9 KB · Lukukerrat 908
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Nkos sanoi
Morjes toi painaa paljo jos on terästä!
Me want aluminium!!
Täytyy kai irti ottaa öljynvaihdon ajaks? Teräksiseen tarvii melkein kaverin ;D

Juu, ja on vähän kallis pellinkappale muutenkin.
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

MäTSi sanoi
Juu, ja on vähän kallis pellinkappale muutenkin.

Kyllähän tuollaisen itse vääntelis alusta jos ois vaan paikka ja työkalut ;D
Periaatteess töissä vois mutta tarvis olla auto tai malli vieressä..
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Nkos sanoi
Morjes toi painaa paljo jos on terästä!
Me want aluminium!!
Täytyy kai irti ottaa öljynvaihdon ajaks? Teräksiseen tarvii melkein kaverin ;D
Täytyy tossa duunissa tehä ittelleni ohran-jyvä alskasta, voin sitte kun projekti etenee/kerkeen ni laittaa vaikka kuvia ja mittoja... öljyn vaihtoo varten vois laittaa siihen vaikka "huoltoluukun" ;D
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

KeLjUk sanoi
Täytyy tossa duunissa tehä ittelleni ohran-jyvä alskasta, voin sitte kun projekti etenee/kerkeen ni laittaa vaikka kuvia ja mittoja... öljyn vaihtoo varten vois laittaa siihen vaikka "huoltoluukun" ;D
Eihän siihen kai tarvi ku joku reikä suodattimelle ja propulle että pääsee käsiks?
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Anderz sanoi
Missä muovissa on kolmosella alkava numero?
Kuvassa on vr4seen väärä pohjalevy eli varmaan toi kolmosella alkava. MR521292 on muuten sama mutta siihen on liitety jatkopaloja, ks hieno paint kuva :D
Nuo kulmapalat sopii myös, mutta ne pitää jatkaa samanverran

Tommonen kestävä pohjapanssari olisi kyllä hyvä. Näyttää aika erillaiselta verrattuna alkuperäiseen, ja tulee varmaan kiinni runkoon eikä muoviosiin niin kuin alkuperäinen

Mulla on siis tuo jatkopalojen kera . Varsinaisessa isossa palassa lukee kolme koodia: MR328505, MR288953 ja MR288954.

Eteen niitattujen palojen numerot ovat MR328509 (LH) ja MR328510 RH. Tämä on tilattu sport galantin (euro) runkonro:n perusteella vissiin.... Mun oma vr4 antaa sitten numeroksi tuon MR521292:sen....
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Voin ottaa kuvia MR521292 muovista viikonloppuna niin saadan selville että onko niissä eroja
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Anderz sanoi
Voin ottaa kuvia MR521292 muovista viikonloppuna niin saadan selville että onko niissä eroja

Ota ihmeessä, noita erillisiä sivumuoveja mulla ei olekkaan, eikö niitä mukamas ole siellä (eipä taida olla? )
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Minulla on taas ne sivumuovet. Luulen vaan että ne ovat tarkoitettu euromalliin / JDM Snowbird koska ovat liian lyhyet. Jää noin 25 - 30mm rako.
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

SpoonCivic sanoi
Minulla on taas ne sivumuovet. Luulen vaan että ne ovat tarkoitettu euromalliin / JDM Snowbird koska ovat liian lyhyet. Jää noin 25 - 30mm rako.
Joo näin on, ne sivumuovet pitää ostaa erikseen. Muistaakseni ne oli noin 40 e yhteensä
Mutta kuin SpoonCivic sanoi ne ei ole tarkoitettu VR-4seen, en tiedä löytyiskö sopivat.. Epäilen ettei koska FL sport/VR-4 puskurissa ei ole kiinnitysreikiä niille
Meinasin jatkaa niitä että saa kiinni puskuriin
 
Vs: Galant/legnum pohjapanssari

Täällä olisi MR521292
 

Liitetiedostot

  • levy.jpg
    levy.jpg
    105 KB · Lukukerrat 309
Takaisin
Ylös Bottom