Galant VR4 INFOA?

simppu

Dark beast....
Liittynyt
29 Kesäkuu 2008
Sijainti
Orivesi
Eli itelle tulossa syksyllä Gallu nelikko turboilla. Joten kaikki mikä tieto teistä irtoo niin hyvät herrat antaa tulla!!!

:nykii :seina
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Öh... Noi eri aiheet täällä on lukemista varten. Kerro sitten mikä jäi kaivamaan mieltä.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

No vaikka että kun ostaa suomesta varaosia niin meneekö ne ihan yhtä hyvin paikalleen kun suomi autoissa?

Ja että kun auton ostaa esim ESV kautta ja haluaa että ne katsastaa sen ja tekee tarvittavat muutokset, niin onnistuuko homma niin että saan sieltä käteen käyttö valmiin auton ilman että pitää ravata koko aja konttorilla. Ja jos vien merkkiliikkeeseen huoltoon niin onko jotenkin extra kallis tai onnistuuko niiltä edes JDM autot.

Ja jos olis jonkin näköisiä viritys kokemuksia niin ne olis hyviä. Onko auto rekisteriotteen mukaan vähä päästöinen vai "vähä päästötön"?

Onko kellään esim kokemusta ohjauksen muutosta vasemmalle ja kuinka tarpeellisena edes pidätte sitä??
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

VeeÄrr4 sanoi
No vaikka että kun ostaa suomesta varaosia niin meneekö ne ihan yhtä hyvin paikalleen kun suomi autoissa?

Ja että kun auton ostaa esim ESV kautta ja haluaa että ne katsastaa sen ja tekee tarvittavat muutokset, niin onnistuuko homma niin että saan sieltä käteen käyttö valmiin auton ilman että pitää ravata koko aja konttorilla. Ja jos vien merkkiliikkeeseen huoltoon niin onko jotenkin extra kallis tai onnistuuko niiltä edes JDM autot.

Ja jos olis jonkin näköisiä viritys kokemuksia niin ne olis hyviä. Onko auto rekisteriotteen mukaan vähä päästöinen vai "vähä päästötön"?

Onko kellään esim kokemusta ohjauksen muutosta vasemmalle ja kuinka tarpeellisena edes pidätte sitä??

Haku on kanssa hyvä. Sitä kannattaa kokeilla. ;) Löydät näihin kaikkiin varmasti vastauksen kun hieman jaksat etsiä. :peukku
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

VeeÄrr4 sanoi
No vaikka että kun ostaa suomesta varaosia niin meneekö ne ihan yhtä hyvin paikalleen kun suomi autoissa?

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19831.0

VeeÄrr4 sanoi
Ja että kun auton ostaa esim ESV kautta ja haluaa että ne katsastaa sen ja tekee tarvittavat muutokset, niin onnistuuko homma niin että saan sieltä käteen käyttö valmiin auton ilman että pitää ravata koko aja konttorilla.

http://www.esv.fi/index.php?info=faq

VeeÄrr4 sanoi
Ja jos olis jonkin näköisiä viritys kokemuksia niin ne olis hyviä. Onko auto rekisteriotteen mukaan vähä päästöinen vai "vähä päästötön"?

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20066.0

Vähäpäästöinen? Vm. 1996 tai uudempi auto? No juu kyllä on.

VeeÄrr4 sanoi
Onko kellään esim kokemusta ohjauksen muutosta vasemmalle ja kuinka tarpeellisena edes pidätte sitä??

Tätäkin ikuisuusaihetta on väännetty vaikka kuinka monta kertaa myös tällä foorumilla. Tämä jääköön itse etsittäväksi. Vähän tsemppiä hyvä mies.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Oli tänään Keski-Uusimaa lehdessä juttu pj:n Galant VR4:stä. Itse autosta kerrottiin aika vähän, mutta se vähä herätti kiinnostuksen. Yritin katella täältä ilmoitus/mitattuja arvoja, mutten löytänyt. Eli mikäköhän olisi esim. 0-100 arvo ja huippunopeus? Ja oliko toi Twinturbo nelikko vai V6? Entä miten vaikeaa olisi löytää tollainen vasemmanpuoleisella ohjauksella ja mihin hintaluokkaan?
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

evoluutio sanoi
Oli tänään Keski-Uusimaa lehdessä juttu pj:n Galant VR4:stä. Itse autosta kerrottiin aika vähän, mutta se vähä herätti kiinnostuksen. Yritin katella täältä ilmoitus/mitattuja arvoja, mutten löytänyt. Eli mikäköhän olisi esim. 0-100 arvo ja huippunopeus? Ja oliko toi Twinturbo nelikko vai V6? Entä miten vaikeaa olisi löytää tollainen vasemmanpuoleisella ohjauksella ja mihin hintaluokkaan?

Ei löydy lhd:na tehtaalta tullessaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant_VR-4
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

evoluutio sanoi
Oli tänään Keski-Uusimaa lehdessä juttu pj:n Galant VR4:stä. Itse autosta kerrottiin aika vähän, mutta se vähä herätti kiinnostuksen. Yritin katella täältä ilmoitus/mitattuja arvoja, mutten löytänyt. Eli mikäköhän olisi esim. 0-100 arvo ja huippunopeus? Ja oliko toi Twinturbo nelikko vai V6? Entä miten vaikeaa olisi löytää tollainen vasemmanpuoleisella ohjauksella ja mihin hintaluokkaan?

huiput rajotettu JDM mallina 180km/h...rajotin oli poissa iteltä kun mailikonvertteri oli päällä ja sillon yli 225 on ajettu vieraalla maalla gps mukaan.
Tehoa 260-280 vakiona riippuen mallivuodesta.
Twintbo on aina nelikko.
Ei ole ikänä valmistettu vasemmanpuoleisella ohjauksella tehtaalta tullessaa. Esim. Virossa tekevät kuitekin 3000e hintaluokalla konversioita...




http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant_VR-4

tepi: prkle ;D
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Harmi. En itse varmaankaan viitsisi viedä autoa velivirolaisten käsittelyyn. Tommoset muuntohommat arveluttaa muutenkin. Joo, eihän se Japanin väitetty huippunopeus kovin usein paikkaansa pidä. Hieno on kyllä peli, voisin itsellenikin harkita jos sopivaan hintaan saisi. Farkkumalli taitaisi käytönnön syistä olla tällä hetkellä kiinnostavampi. Työkaveri puhui auton potentiaalin olevan Nissan Skylinen tasolla. Pitääkö paikkansa, vai oliko Esson baarin juttua? Oliko tämän ajan Galanttia muuten ollenkaan liftback-mallina?
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Potentiaalia varmaan on jos rahapussi kestää.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Onkos Galantissa tai Legussa Torsen. Eli voiko esim sijoittaa taakse suuremmat pyörät kuin eteen..
???
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

VeeÄrr4 sanoi
Onkos Galantissa tai Legussa Torsen. Eli voiko esim sijoittaa taakse suuremmat pyörät kuin eteen..
???

Ja välikysymys; miks sinne pitäs laittaa suuremmat pyörät?
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Tepsu sanoi
Onko noi japanintuonti gallut ja legut rajoitettu 180?

Jos ei ole rajoitinta poistettu (laitonta japanissa) niin ovat. Kaikki autot mitkä on myyty japskien sisämarkkinoille on rajoitettu tuohon lukemaan.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Biim sanoi
Jos ei ole rajoitinta poistettu (laitonta japanissa) niin ovat. Kaikki autot mitkä on myyty japskien sisämarkkinoille on rajoitettu tuohon lukemaan.

Onko tuota rajotinta mahdollista poistaa? Paljonko nuo sitten keräilee huippuja? :)
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Onhan siihen erilaisia lisäkikkuloita tai viimeistään suoraan ecua puukottamalla lähtee. Suomessa on 120kmh maksimirajoitus, joten tuo 180kmh on paljon enemmän kuin riittävästi.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Biim sanoi
Onhan siihen erilaisia lisäkikkuloita tai viimeistään suoraan ecua puukottamalla lähtee. Suomessa on 120kmh maksimirajoitus, joten tuo 180kmh on paljon enemmän kuin riittävästi.

Näinhän se on että 180 kyllä riittää :D. Mutta jos tahtoisi lähtee rajotinta poistaa, niin onkohan tämä isokin homma? Kukaan foorumilla tehnyt?
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Harri K sanoi
huiput rajotettu JDM mallina 180km/h...rajotin oli poissa iteltä kun mailikonvertteri oli päällä

Tunskin se poissa oli. Luultavasti olisi puuttunut peliin jos olisit loihtinut vehkeelle vauhtia sen 288km/h :)
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Tepsu sanoi
Näinhän se on että 180 kyllä riittää :D. Mutta jos tahtoisi lähtee rajotinta poistaa, niin onkohan tämä isokin homma? Kukaan foorumilla tehnyt?

Ei ole iso homma.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Samppa sanoi
Tunskin se poissa oli. Luultavasti olisi puuttunut peliin jos olisit loihtinut vehkeelle vauhtia sen 288km/h :)
Juurikin niin ;)

ja sen saattaa saada iha katkaisemalla sen eculle menevän johdon...laittaa katkaisijan väliin.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Harri K sanoi
Juurikin niin ;)

ja sen saattaa saada iha katkaisemalla sen eculle menevän johdon...laittaa katkaisijan väliin.

Vaatii muistaakseni maadoittamisen, tjsp.
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

-Mitä kaikkia värejä on ollut Galtissa ja Legussa vakiona...?

-Onko niissä nahka sisutaa vakiona vai onko kaikki kangas sisustalla?

-Löytyykö myös ilmastointia.?

-Onko radion paikka aina 2din kokoinen?
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Värejä tuskin kukaan tietää, mutta yleisimmät ovat ehdottomasti valkoinen, hopea ja tummanvioletti "Trigger mauve pearl" sekä jossain määrin ilmeisesti mustakin.

Nahkasisusta on harvinaisempi ja siitäkin on kahta eri värivariaatiota; musta ja beige.

Ilmastointi on automaattisena kaikissa ja radiopaikka on 2DIN kokoinen ainakin niissä malleissa joissa ei ole MMCS-navigointi-härdelliä. MMCS:läisistä en ole varma?

Ja lukiko peräti tällä forumilla jossain että itseasiassa tuo Mitsun 2DIN paikka ei ole ihan kahden dinin korkuinen vaan sentin liian matala?
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

Värejä löytyy kun selaa carsdirectoryn lävitse ec5a ja ec5w. Paljon muitakin specsejä

Esim

http://www.cars-directory.net/specs/mitsubishi/legnum/1996_8/19628/
 
Vs: Galant VR4 INFOA?

miikka sanoi
Ja lukiko peräti tällä forumilla jossain että itseasiassa tuo Mitsun 2DIN paikka ei ole ihan kahden dinin korkuinen vaan sentin liian matala?

Jep. Ei ole ihan 2 din menevä.

Väreinä lisäksi löytyy myös harvinaisempana punainen.
 
Takaisin
Ylös Bottom