Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

A

adastra

Guest
Morjens!

Katsastus lähenee ja huomasinpas katsoa, että olisi tämmöinen korjauskehotus.
Vasemman lähivalon korkeussäätö ei toimi. OIkea toimii oikein hyvin.

Missä voisi olla vika?
Voikohan tämä olla kalliskin operaatio?
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

Korkeudensäätömoottori on saattanu särkyä. Kato nyt liitokset ekana ja että tuleeko sinne säätimelle virtaa.
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

Basbarduu sanoi
Korkeudensäätömoottori on saattanu särkyä. Kato nyt liitokset ekana ja että tuleeko sinne säätimelle virtaa.

Kiitos vastauksesta. Mä olen tunnetusti sellanen kaveri, että hyvä jos osaan öljyt katsoa autosta.
Parempi, että vien merkkihuoltoon niin voivat katsoa kun en itse osaa :D
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

Soittelinpas Seinäjoen Autoseinille.
Sanoivat, että jos siellä on joki simppeli vika (piuhaa irti tjsp) niin homma ei ole iso.
Mikäli taas korkeudensäädön moottori on kaputt niin sitten Koko umpio pitää vaihtaa ja hinta on 400 euron pahalla puolen.
Vetää synkäksi.....
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

Eikös tuohon käy joku tarvikemoottori? Ainakin muistelen käyneeni Juhanille ostamassa Motonetistä jonkun tuollaisen. Se oli jollekin eri merkille suunnattu kapistus, ehkäpä joku osaa neuvoa paremmin?
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

mulla on jostain volkkarista väännetty. Kaipa noita alkuperäisiä käytettynä jostain saa
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

Outlanderiin löytyi ihan nettivaraosasta purkuosa, kun selaili. Muuten olisi köyhtynyt umpion verran. Eri asia sitten kannattaako korjata, jos joutuu umpion vaihtamaan.
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

Olin tuossa yhteydessä A-Katsastukseen Koskien tätä korkeussäädön korjauskehotusta.
Sieltä sanottiin, että mikäli ei ole kunnossa katsastukseen tultaessa niin ei mene läpi ja sillä selvä.

Olin yhteydessä pariin muuhun paikalliseen Katsastuskonttoriin ja sieltä vastaus oli täysin päinvastainen.
Jos ei ole korjattu nini laitetaan Korjauskehoitus samasta asiasta uusilla päivämäärillä.
Ei vaikuta katsastuksen läpimenoon koska kyseessä on kehotus eikä määräys.

Miten voi olla 2 näin laidasta laitaan vastausta jos katsastus asiat kuitenkin on laissa määritelty.
 
Vs: Galant VR4 - Lähivalon korkeussäätö ei toimi

Täältä (Helsingistä) löytyy 2 kpl moottoreita. Ovat umpioissa kiinni mutta kaipa ne sieltä nätisti irtoaa.
En ole 100% varma ovatko galantin alkuperäiset, mutta liitin ainakin on sama.
 
Takaisin
Ylös Bottom