akslei
Autot on perseestä.
- Liittynyt
- 6 Lokakuu 2004
88 vuosimallin galantin kytkin on tullut tiensä päähän.
Katsoin motonetistä hintaa kytkinsarjalle niin hintaa olisi alle satanen (Sisältää yleensä paineasetelman, levyn ja laakerin). Kannattaisiko vielä jtn vaihtaa samalla? Alkuperäissarjahan maksaa jo enemmän kuin auto onkos teillä kokekemuksia näistä tarvike kytkinpaketeista?
Paljon teillä on tullut maksamaan galanttiin kytkinremontti? Kyllähän siihen voi parisen tuntia mennä? huomenna soittelemaan korjaamoille.
Katsoin motonetistä hintaa kytkinsarjalle niin hintaa olisi alle satanen (Sisältää yleensä paineasetelman, levyn ja laakerin). Kannattaisiko vielä jtn vaihtaa samalla? Alkuperäissarjahan maksaa jo enemmän kuin auto onkos teillä kokekemuksia näistä tarvike kytkinpaketeista?
Paljon teillä on tullut maksamaan galanttiin kytkinremontti? Kyllähän siihen voi parisen tuntia mennä? huomenna soittelemaan korjaamoille.