outonaapuri
Active Member
- Liittynyt
- 13 Kesäkuu 2011
Noniin, kaikki vaparikoneet olisi nyt jääratahupilaitteesta hajotettu, joten olisi aika alkaa tuota tallissa n. 8 vuotta seisonutta 6-bolt turbotekniikkaa alkaa sovittelemaan keulalle. Enhän mä paljon yli kuutta vuotta ole sitä vielä aikonut tehdä, mutta nyt päätin jotta jos se ei ens talvena siellä ole, sitten ei ajeta jääradalla.
Kone pysyy muuten vakiona, mutta puhallin on vielä auki. Katotaan mitä sais jostain ryöstettyä tai tallin kätköistä löytyy. Muutenkin homman nimi on eurolla onneen ja köyhällä on paha olla.
Talliin on eksynyt myös ainakin evo4 suuttimet, muistaakseni jostain kätköistä löytyisi myös 450cc suuttimet.
Sitten olisi läjäpäin vapariecuja, evo4 ecu ja jos en väärin muista, niin joku alkupään turboeclin ecu. Apexi safc löytyy myös. Kolmiplugisia johtosarjoja on tuhottavaksi asti.
Ja sitten kysymykseen, mitään kun en näistä ymmärrä ja sen vähänkin minkä ahkeralla työajan googlauksella olen oppinut, olen luultavasti ymmärtänyt väärin ja mutulla korjannut aukot.
Eli mikä näistä komboista toimisi ns. ratakelpoisesti vähimmällä vaivalla vai pitääkö heittää verkot eebayn tummiim vesiin ja toivoa että lompakko kestää:
- yksinkertaisesti vaparin ecu, jommatkummat isommat suuttimet ja sacf:lla säädellen
-evo4 ecu ja suuttimet, askarrella paskarrella se tuon kolmiplugisen johtosarjan perään (noita liittimiä näytti inhimilliseen hintaan saavan ja varmaan pinoutit löytyis jne, eikös täälläkin joskus ollu ohjeistusta jäsenpuolella? Jospa määkin joskus laskun saisin niin pääsisi sinnekkin..)
- edellinen + safc jostain syystä?
-tuleeko ongelmia maf/mas kanssa jos pysyy tossa vaparin versiossa?
-teenkö jotain aivan muuta, mitä ja millä hinnalla?
Kone pysyy muuten vakiona, mutta puhallin on vielä auki. Katotaan mitä sais jostain ryöstettyä tai tallin kätköistä löytyy. Muutenkin homman nimi on eurolla onneen ja köyhällä on paha olla.
Talliin on eksynyt myös ainakin evo4 suuttimet, muistaakseni jostain kätköistä löytyisi myös 450cc suuttimet.
Sitten olisi läjäpäin vapariecuja, evo4 ecu ja jos en väärin muista, niin joku alkupään turboeclin ecu. Apexi safc löytyy myös. Kolmiplugisia johtosarjoja on tuhottavaksi asti.
Ja sitten kysymykseen, mitään kun en näistä ymmärrä ja sen vähänkin minkä ahkeralla työajan googlauksella olen oppinut, olen luultavasti ymmärtänyt väärin ja mutulla korjannut aukot.
Eli mikä näistä komboista toimisi ns. ratakelpoisesti vähimmällä vaivalla vai pitääkö heittää verkot eebayn tummiim vesiin ja toivoa että lompakko kestää:
- yksinkertaisesti vaparin ecu, jommatkummat isommat suuttimet ja sacf:lla säädellen
-evo4 ecu ja suuttimet, askarrella paskarrella se tuon kolmiplugisen johtosarjan perään (noita liittimiä näytti inhimilliseen hintaan saavan ja varmaan pinoutit löytyis jne, eikös täälläkin joskus ollu ohjeistusta jäsenpuolella? Jospa määkin joskus laskun saisin niin pääsisi sinnekkin..)
- edellinen + safc jostain syystä?
-tuleeko ongelmia maf/mas kanssa jos pysyy tossa vaparin versiossa?
-teenkö jotain aivan muuta, mitä ja millä hinnalla?