OKSA
Galant 2.5 V6 Elegance -00
- Liittynyt
- 27 Toukokuu 2004
- Sijainti
- Varpaisjärvi
Tietäskö joku että mistä saa galluun edullisesti uudet jarrulevyt? Ravistaa nimittäin ihan kiitettävästi. ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
miikka sanoiEipä siitä nyt mitään haittaa ole vaikka männän ottaakin ulos, saa samalla hiottua männän pinnasta ruosteet ym takertuneet liat pois.
Takalevyt osanumeroiden (MB928716 tai MB895200) perusteella halkaisija 262, korkeus 61, ei-tuuletetut. Toista kautta löysin, että paksuus olisi 10mm.
Etulevyihin (MB928996, MB928997, MR389724) löyty tällaiset tarkemmat: DIAMETER (MM): 256 / HEIGHT (MM): 45,2 / BRAKE DISC TYPE: VENTILATED / THICKNESS (MM): 24 / MINIMAL THICKNESS (MM): 22,4 / NUMBER OF HOLES: 5 / PITCH CIRCLE (MM): 114,3 / HUB DIAMETER (MM): 155,8.
Jr- sanoiNoni, meikäläisellä uusien levyjen hankinta edessä laitoin tarjouskyselyä tuolta: http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=475593
Tuli ilmi pyöränlaakeria vaihdettaessa, että ovat niin ruostuneet et on paree vaihtaa.
'Kiitos kyselystä. Autoosi on saatavilla ainoastaan takalevyt
National Performance takalevyt: PBD681, halkaisija 262.0mm
D reijitys + uritus 155€/pari sis. alv. ja DHL-rahti
F reijitetty 185€/pari
G 8 uraa 135€/pari
M 12 uraa 145€/pari
X 16 uraa 159€/pari
PINTAKÄSITTELY
Mustauskäsittely: + 16,75€/pari. Mustakäsittely suojaa levyn reuna-alueita, uria ja keskiötä ruostumiselta ja pitää levyn pidempään siistinä. Pintakäsittely kuluu pois jarrupalan kosketuspinnan alueelta.
D ja F –tyypin levyt HUOM!
Urituksen ja reijityksen yhdistämisessä urien määrän ratkaisee levyn rakenne. Uria on tyypillisesti 3-6/puoli + reijitys. Erityisesti jäähdytetyissä levyissä levyn jäähdytyskanavien rakenne ja tiheys sanelee urien ja reikien turvallisen maksimimäärän sekä sijoittelun.
SUOSITUS
Katukäyttöön suosittelemme eteen 12- ja taakse 8-uraista jarrulevyä. Tämä uritus takaa maksimin suorituskyvyn ja miellyttävän käytettävyyden. Emme suosittele reijitettyjen levyjen käyttöä liikenteessä, koska reijityksen ominaisuuksiin kuuluu suurempi vääntymisen ja murtumisen riski. Tämä koskee kaikkia reijitettyjä levyjä.Huomioithan myös, että reijät ja urat lisäävät automaattisesti myös jarrupalojen kulumista. Tämä on myös normaali reijitettyihin ja uritettuihin levyinin liityvä ilmiö.
JARRUPALAT
National Performance –jarrulevyjen kanssa voi käyttää mitä tahansa tieliikenteeseen hyväksyttyä jarrupalaa, eli ei tarvita erikoispaloja. Mikäli haluat vähentää vanteiden likaantumista, ja saada erittäin hyvän jarrutustehon, suosittelen keraamisia/orgaanisia paloja kuten FERODO.
=> Ferodon jarrupaloja ei autoosi valitettavasti ole saatavilla.